گاف استقلال در قرارداد نادری/ کوتریک بلژیک شکایت می کند؟

باشگاه استقلال تهران بدون جلب رضایت یباشگاه کوتریک بلژیک با محمد نادری قرارداد بست و این می تواند برای آبی ها دردسر ساز شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد نادری بازیکن قرضی فصل گذشته تیم پرسپولیس در میان ناباوری به تیم استقلال پیوست و البته مشکل پرسپولیس برای به خدمت گرفتن وی رضایت نامه نادری از باشگاه کوتریک بلژیک بود که باید برای دریافت آن مبلغ 200 هزار دلار پرداخت می کردند.

اسلقلالی ها در این بین بدون رضایت باشگاه بلژیکی با نادری قرارداد بستند و عکس رسمی توافق وی با باشگاه را در سایت رسمی این باشگاه منتشر کردند و این در حالی است که بلژیکی ها معتقدند نامه نگاری و توافق لازم در این زمینه صورت نگرفته است و می توانند برای این موضوع به فیفا شکایت کنند.

آرش شکر ریز وکیل حقوقی و بین المللی فوتبال در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این اقدام غیر قانونی بوده است و اگر بلژیکی ها بخواهند می می توانند بالاتر از رقم 200 هزار دلار هم از استقلال طلب کنند و حتی لاین باشگاه را با محرومیت مواجه نمایند .

وی ادامه داد: این اقدام غیر حرفه ای بود و البته قیمت این انتقال هم برای استقلال هزینه سنگینی در بر داشته و خواهد داشت.

باید دید باشگاه بلژیکی با دریافت 200 هزار دلار رضایتنامه نادری را صادر می کند یا از این فرصت استفاده کرده و مبلغ بیشتری برای این بازیکن طلب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
امیر هوشنگ سعادتی: مقصر عقد قرارداد با استقلال محمد نادری است نه من
محمد نادری قانونا میتواند تمرین کند یا خیر؟
مذاکره محمد نادری با استقلال پس از مذاکره با پرسپولیس
انتهای پیام/

انتهای پیام/