گاف عجیب فدراسیون فوتبال/ قاسمی نژاد بی‌دلیل از لیست استقلال خارج شد

قاسمی نژاد بازیکن تیم استقلال بی‌دلیل از لیست استقلال خارج شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، قاسمی‌نژاد درحالی نامش از لیست استقلال خط خورد که مجیدی اعلام کرد چون پدیده از قاسمی نژاد شکایت کرده، او تصمیم گرفته در مورد این بازیکن ریسک نکند. اینکه چرا قاسمی‌نژاد در این دو بازی اخیر از لیست آبی‌ها خارج شده دلیل جالبی دارد. طبق بررسی‌های این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه پدیده نداشته؛ چراکه طبق آخرین توافقات انجام شده از مبلغ ۳ میلیارد تومان رضایتنامه این مهاجم شمالی برای استقلال، ۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقی آن قرار است در توافق انجام شده طی ۲ تا ۳ ماه آینده به باشگاه مشهدی پرداخت شود.

قاسمی‌نژاد به خاطر شکایت مدیر برنامه‌های سابقش از حضور در میادین محروم شده است. مدیر برنامه‌های سابق این بازیکن برای فصل ۹۸-۹۷ از این بازیکن درخواست ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود و پرونده بدون بررسی موجب حکم توقیف حضور بازیکن در میدان شد اما در دفاعیات وکیل قاسمی‌نژاد این بازیکن تبرئه و مشکل وی حل شد.

با همه این تفاسیر اما به خاطر اینکه این شکواییه همچنان در سامانه کمیته انضباطی قرار داشت، فدراسیون فراموش کرد آن را از دستور کار حذف کند و برای دومین بازی پیاپی و به خاطر اعلام دیرهنگام این موضوع از طرف فدراسیون فوتبال به باشگاه استقلال این بازیکن از همراهی تیمش محروم شد.

امین قاسمی‌نژاد صبح روز گذشته برای پیگیری این موضوع به فدراسیون مراجعه کرد اما از آنجایی که باشگاه استقلال طی روزهای قبل موضوع را پیگیری نکرده بود درنهایت این اتفاق منجر به محرومیت این مهاجم از دیدار با فولاد شد.

نکته قابل توجه اینکه مدیر برنامه‌های سابق قاسمی‌نژاد برای دورانی از این بازیکن مطالبه ۴۰۰ میلیون تومان کرده بود که اصلا در آن زمان با وی قرارداد نداشت و همین موضوع باعث شد تا قاسمی‌نژاد در این شکایت تبرئه شود.

بیشتر بخوانید:

فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال را بالاخره تأیید کرد
تیتراول : فدراسیون فوتبال بالاخره رسما با استعفای تورک موافقت کرد
فدراسیون فوتبال بالاخره رسما با استعفای تورک موافقت کرد

انتهای پیام/