گالتیه: کیفیت لازم را داریم

سرمربی پاری سن ژرمن از نمایش و عملکرد تیمش در دیدار برابر نانت ابراز رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته ششم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف نانت رفت و با ۳ گل به پیروزی دست پیدا کرد.

تیم پاریسی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به مارسی به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.

گالتیه در نشست خبری بعد از بازی گفت: آنچه که باعث خوشحالی من می‌شود این است که ما کیفیت لازم را داریم. نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و می‌توانیم در هر بازی رقابت کنیم. تغییراتی را در ترکیب تیم دادم و این تغییرات تاثیرگذار و مفید بود.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: آن‌چه که در پاری سن ژرمن به وضوح دیده می‌شود روحیه گروهی و بازی تیمی است و این بسیار مهم است. کسب پیروزی‌های پیاپی روحیه تیم را بالا می‌برد.

گالتیه درباره نیمکت‌نشینی نیمار در این بازی گفت: ما نیاز به استفاده از سیستم چرخشی داریم چرا که هر سه روز باید یک بازی انجام دهیم و بازیکنان نیاز به استراحت دارند. جام جهانی هم در راه است و همه بازیکنان باید بدانند که غیرممکن است در هر بازی ۹۰ دقیقه بازی کنند.

او درباره رویارویی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: یوونتوس یک تیم باتجربه و با کیفیت بالاست. بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا آسان نیست اما ما آماده این بازی هستیم.

بیشتر بخوانید:

گالتیه: ام‌باپه اجازه داد که نیمار پنالتی بزند
گالتیه: نیمار بی‌نقص بوده است
آغاز گالتیه با پیروزی در دیداری تمرینی

انتهای پیام/