گاوصندوق استقلال دیگر خالی نیست!

برخلاف فصل گذشته و بحران‌ مالی در اردوی آبی‌ها؛ گاوصندوق استقلال دیگر خالی نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،بر اساس اظهارات فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، باشگاه استقلال با استناد به مستندات مالی تا این لحظه ۴۵ درصد از قرارداد کوین یامگا و ۳۵ درصد از قرارداد ژستد را بعنوان پیش پرداخت به این دو بازیکن خارجی خود پرداخت کرده است که بر این اساس و ارائه اسناد و مدارک مرتبط با این فرایند و تکمیل سایر ضمانت‌های دیگر مجوز همراهی این دو بازیکن صادر شده است.

از طرفی خدایی معاون‌ شرکت‌ توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشورمان از پرداخت مبلغ اجاره یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی ورزشگاه آزادی قبل از بازی استقلال و نساجی خبر داده است. آبی‌ها برای پرداخت سهم ۳ میلیاردی‌سازمان‌لیگ از محل تبلیغات محیطی طی نامه‌ای خواستار ارائه شماره حساب شده است تا این مبلغ را به حساب آن‌ها واریز کند.

این اظهارات و نقل قول‌ها از سوی مقامات رسمی فوتبال و زیر مجموعه وزارت ورزش نشان می‌دهد اوضاع و احوال مالی استقلال برخلاف سال گذشته ایده آل است و بازیکنان و کادر فنی تیم با چالش‌های مالی همیشگی رو به رو نیستند و تنها نتایج تیم در برهه کنونی باعث بروز تنش‌هایی میان هواداران شده است که ممکن است کادر فنی استقلال را باچالش‌های غیرمنتظره رو به رو سازد.

بیشتر بخوانید:

نوازی:استقلال طوری بازی می‌کند که انگار خوب تمرین نمی‌کند
آمار ضعیف خط‌ حمله استقلال/کمتر از یک گل در هر بازی
سپهرحیدری : در دربی براحتی استقلال را می بریم

انتهای پیام/