گتوزو: ایگواین باید از داور عذرخواهی کند

سرمربی میلان بعد از شکست برابر یوونتوس اعتراف کرد که تیمش قدرت شکست دادن تیم پرستاره و بزرگ یووه را نداشت.

به‌ گزارش شبکه لحظه، ‌ میلان در بازی بزرگ و حساس هفته دوازدهم رقابت‌های سری A از یوونتوس پذیرایی کرد و با دو گل تن به شکست داد تا روند خوب این تیم ادامه نداشته باشد.

گتوزو، سرمربی میلان بعد از بازی گفت‌: دنبال بهانه آوردن نیستم. برابر تیمی قوی‌تر از خود تن به شکست دادیم. نمی‌خواهم از غایبان و مصدومان تیم صحبت کنم. برابر تیمی بازی کردیم که چندین سال است بهترین است. آنها در هر تابستانی با ستاره‌های بزرگ قرارداد امضا می‌کنند. نهایت تلاش خود را به کار بردیم. در گل دوم یوونتوس بچه‌گانه عمل کردیم. یوونتوس ما را تحقیر نکرد و کنترل بازی را در دست نداشت. ما هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما باید قبول کرد که یووه تیم متفاوتی است.

او ادامه‌ داد: آن ضربه پنالتی اگر گل می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد. از نظر بدنی و سرعت تیمی کم آوردیم. یوونتوس نه تنها قوی‌ترین تیم در ایتالیاست بلکه در اروپا هم در سطح بارسلونا و منچسترسیتی است. هاکان اوغلو چند فرصت خوب گلزنی داشت اما از آنها استفاده نکرد. خودم هم می‌دانستم که توان شکست یوونتوس را نداریم. با این حال تا پایان جنگیدیم.

سرمربی میلان درباره اخراج ایگواین و پنالتی که از دست داد، گفت‌: چند بازیکن ما توان زدن ضربات پنالتی را دارند. ایگواین به این نتیجه رسید که او پنالتی را بزند. هر کسی چنین شرایطی را به خوبی درک می‌کند. او می‌خواست  برابر تیم سابقش بدرخشد و گلزنی کند. او باید به خاطر عصبانیت و اخراجی که داشت از داور عذرخواهی کند.

منبع :خبرگزاری ایسنا