گتوزو: مستحق شکست نبودیم

سرمربی والنسیا تیمش را مستحق شکست برابر اتلتیکو مادرید نمی داند. او همچنین به انتقاد از نحوه استفاده داوران از سیستم کمک داور ویدئویی پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، والنسیا در آخرین بازی هفته سوم رقابت‌های لالیگا از اتلتیکو مادرید پذیرایی کرد  و با یک گل شکست خورد.

گتوزو، سرمربی ایتالیایی والنسیا بعد از بازی گفت: ما ۴-۵ موقعیت گلزنی ایجاد کردیم اما گلی به ثمر نرساندیم. برای پیروز شدن باید از فرصت ها استفاده کرد و گل زد که متاسفانه ما در انجام این ماموریت ناکام بودیم. وقتی یک تیم مالکیت توپ را در دست دارد باید به خوبی از آن بهره بگیرد و گلزنی کند. ما در این بازی شکست خوردیم اما مستحق آن نبودیم.

او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها مشکل ما این بود که از فرصت ها به خوبی استفاده نکردیم. صحبت کردن درباره این بازی سخت است. اگر می خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم باید در طول ۹۰ دقیقه دست از تلاش برنداریم. بازیکنان والنسیا برابر اتلتیکو مادرید زیاد دویدند و به خوبی به حریف فشار آوردند. چنین بازی هایی اصلا آسان نیست چرا که بازیکنان بسیار خسته می شوند.

گتوزو در پایان درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی گفت: به نظرم داوران باید در همه صحنه های مشکوک از این تکنولوژی استفاده کنند اما ظاهرا این موضوع اختیاری است و داور هر زمان که دوست داشته باشد از VAR بهره می گیرد. ما توسط یونس موسی به گل رسیدیم اما داور این گل را مردود اعلام کرد. به نظرم یا باید همواره از این تکنولوژی استفاده کرد یا اصلا آن را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید:

گتوزو: شجاع بودیم و پیروز شدیم
گتوزو: نگران نیستم؛ بیماری‌ام، من را محدود نمی‌کند
گتوزو رقیب زیدان برای نشستن روی نیمکت یوونتوس

انتهای پیام/