گرانداسلم چین| ۱۱ هوگوپوش ایرانی حریفان خود را شناختند

برنامه روز دوم مسابقات انتخابی گرنداسلم از سوی سایت رسمی فدراسیون جهانی اعلام شد و ۱۱ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، در ادامه این دوره از مسابقات که بامداد امروز به وقت محلی به میزبانی چین در شهر ووشی آغاز شده، فردا جمعه یازدهم فروردین ماه، ۱۳۶ تکواندوکار حاضر در اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم بخش زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان رقابتهای خود را برگزار می‌کنند.

 

تیم اعزامی کشورمان در روز دوم این مسابقات در وزن ۶۷+ کیلوگرم نماینده‌ای ندارد و در سه وزن دیگر ۱۱ تکواندوکار به دیدار حریفان خود می‌روند.

 

در وزن ۵۸- کیلوگرم ابوالفضل زندی دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دو تکواندوکار چینی مبارزه می‌کند. «تای هون کیم» تکواندوکار سرشناس کره‌ای به همراه «کیم دو هیون» که در فینال رقابت‌های نوجوانان جهان در دو راند به رضا کلهر باخت در گروه زندی قرار دارند.

 

علیرضا حسین پور نیز بعد از یک دور استراحت با برنده مبارزه «لیانگ» از چین تایپه و «هونگ گیسانگ» از چین خواهد رفت. حسین لطفی در همین وزن دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دو تکواندوکار از کشور میزبان پیکار می‌کند و مهدی حاج موسایی هم پس از استراحت در دوره نخست به دیدار یک تکواندوکار چینی خواهد رفت.

 

در وزن ۸۰- کیلوگرم نیز تیم ایران چهار نماینده دارد. محمد حسین یزدانی ابتدا «مینگ یانگ» از چین را پیش رو دارد و در ادامه به دیدار برنده دو تکواندوکار از چین می‌رود. امیر محمد بخشی و میرهاشم حسینی هم یک دور استراحت دارند و سپس به دیدار برنده مبارزه تکواندوکاران چینی می روند. احتمال تقابل بخشی و حسینی در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد.

 

در قسمت پایین جدول نیز مهران برخورداری دور اول را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس با برنده مبارزه حریفانی از چین پیکار می‌کند.«جسوربک جایسانوف» ازبکستانی با برخورداری همگروه است.

 

سه بانوی تکواندوکار کشورمان نیز در وزن ۵۷- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌روند. ناهید کیانی دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه «مین لی» از کره و «جیاگی» از چین مبارزه خواهد کرد. نسترن ولی زاده ابتدا با «لیو تینگ» از چین پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه چین و هنگ کنگ می‌روند. احتمال تقابل کیانی و ولی زاده در مرحله یک چهارم نهایی وجود دارد. تینا مدانلو نیز در قسمت پایین جدول دور نخست ابتدا به مصاف «ژائو وی» از چین می‌رود و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه دو تکواندوکار دیگر از چین خواهد رفت.

 

بعد از پایان مرحله انتخابی گرنداسلم، نفرات برتر باید از روز یکشنبه در مرحله نهایی این مسابقات پیکار کنند.

 

انتهای پیام/