گرد و خاک لوا در اردوی کاتالان ها / مهاجم لهستانی نیامده بارسلونا را به هم ریخت

بارسلونا که به تازگی لواندوفسکی را  جذب کرده است به تازگی با مشکل عجیبی رو  به رو شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه بارسلونا روز گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد که لواندوفسکی را با قراردادی چهار ساله از ذبه خدمت گرفته است. این خبر بسیار خوبی برای این تیم به حساب می‌آید و انتظار می‌رود که فروش پیراهن این تیم را نیز در آستانه فصل 23-2022 تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

ستاره لهستانی روز دوشنبه به میامی، محل اردوی پیش فصل بارسلونا رسید و تست‌های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. لوا قراردادی 3 ساله با بند تمدید تا 2026 با بارسلونا امضا کرده است. بایرن مونیخ از این انتقال 45 میلیون یورو نصیبش خواهد شد و 5 میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است.

موجی از شور و شعف میان هواداران بارسا ایجاد شده و آنها به نظر پس از جدایی اسطوره خود لیونل مسی در تابستان گذشته، حلقه گمشده خود را پیدا کرده‌اند. بارسا بدون‌شک با لوا و دیگر خریدهای جدید خود یک مدعی جدی هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که هواداران هیجان‌زده و خوشحال بارسلونا باید مدتی برای خریدن پیراهنی که نام این بازیکن روی آن درج شده باشد؛ صبر کنند. 

فروشگاه رسمی بارسلونا اعلام کرده که مواد لازم برای درج نام این بازیکن روی پیراهن‌های فصل جدید این تیم را ندارد و این به معضل جدیدی برای آنها تبدیل شده است. در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر شده، هوادارای از یکی از کارمندان فروشگاه رسمی بارسلونا می‌پرسد که چرا نمی‌تواند پیراهن فصل جدید را با نام اختصاصی لواندوفسکی خریداری کند. 

او در پاسخ می‌گوید:« ما هیچ بازیکنی در این تیم نداشتیم که در نامش از حرف دبلیو استفاده شده باشد و حالا لواندوفسکی آمده که دو حرف دبلیو در نام خانوادگی‌اش دارد و به همین دلیل متاسفیم که این حرف در انبار ما به پایان رسید.»
طبق ادعای موندودپورتیوو که به نقل از یکی از مدیران باشگاه عنوان شده، قرار است تا فردا این معضل حل شود. در واقع بارسا هنوز این آمادگی را ندارد که پاسخگوی هیجان هواداران از به‌خدمت گرفتن این مهاجم لهستانی باشد.فعلا پیراهن لوا تنها در 4 فروشگاه رسمی پاساژ گارسیا، لا رامبلا، ساگرادا فامیلیاو لا روما دل والس، بدون مشکل قابل خریداری است.

انتهای پیام/