گرشاسبی: استقلال نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند به وزیر پناه برده بود

شما یادتان نیست، رئیس وقت هیات‌مدیره و مدیرعامل وقت باشگاه‌تان خوب به یاد دارند! وزیر من را به دفترش فراخواند و دیدم که هر دو نفر اول مدیریت باشگاه استقلال آنجا حضور دارند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: شما یادتان نیست، رئیس وقت هیات‌مدیره و مدیرعامل وقت باشگاه‌تان خوب به یاد دارند! وزیر من را به دفترش فراخواند و دیدم که هر دو نفر اول مدیریت باشگاه استقلال آنجا حضور دارند. وزیر جلوی آنها از من خواست که به شکل کتبی اعلام کنم تیم پرسپولیس برای حضور در بازی سوپرجام اصلا آمادگی ندارد. گفتم چرا باید این دروغ را کتبا اعلام کنم؟ چرا باید به هواداران پرسپولیس دروغ بگویم؟! زیربار این حرف نرفتم.

وی افزود: استقلال نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند به وزیر پناه برده بود. چرا من باید چنین کاری را در حق هواداران پرسپولیس می‌کردم؟ قبول نکردم و اصلا هم پشیمان نیستم. هوادار پرسپولیس بداند می‌خواستند جام را به ما ندهند. دستور داده بودند چنین اتفاقی نیفتد. آیا این همان حمایتی است که از آن دم می‌زنید؟»

گرشاسبی گفت: «می‌خواستیم به ژاپن برویم و همه می‌دانستند با چه مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما دریغ از یک ریال کمک مالی. هیچ‌کس حاضر نبود یک ریال به ما کمک کند. اصلا من از آقای آجورلو یک سوال دارم. ۲ بار نایب‌قهرمانی پرسپولیس در آسیا سفارش کدام وزیر ما به AFC بود؟! یعنی این موفقیت‌ها هم به سفارش وزیر حاصل شد؟! ما همان سال چند بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم و به‌خاطر بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالات اجازه یارگیری نداشتیم. اگر وزارت تلاش می‌کرد تا فقط پرسپولیس قهرمان شود چرا کمک‌مان نکرد تا بازیکنان خودمان را حفظ کنیم؟ این نفرات می‌ماندند ما در آسیا قهرمان می‌شدیم.»

بیشتر بخوانید:
تکذیب مجدد حضور گرشاسبی در پرسپولیس
مخالفت فولاد با حضور گرشاسبی در پرسپولیس
واکنش گرشاسبی به شایعه حضور در پرسپولیس

انتهای پیام /