گرشاسبی: چرا دوباره حضور بازیکنان خارجی آزاد شد؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با اتفاقات اخیر مشخص شد تصمیم قبلی برای عدم حضور بازیکنان خارجی در ایران اشتباه بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمیدرضا گرشاسبی پیش از دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: آخرین مهلتی که بوده اسناد و مدارک ارسال شده و امیدوارم این قضیه حل شود و طرفداران استقلال و پرسپولیس از نگرانی خارج شوند.

وی افزود: همه چیز به مدارکی که ارسال کردند بستگی دارد. اگر همه ایرادات را بر طرف کرده باشند حل می شود ولی اگر موردی باشند قطعا موارد را نمی پذیرند.

مدیرعامل فولاد خوزستان تاکید کرد: فدراسیون در این قضیه تقصیری ندارد.ما در فولاد با پنجره بسته مواجه بودیم ولی ما تیمی را گذاشتیم  که روزانه همه چیز را رصد می کردند. ما به موقع مدارک را ارسال کردیم و خوشبختانه مجوز را گرفتیم. بدهی ها همیشه زنگ خطر است و باید مراقب این موضوعات باشیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده یکی از گزینه های مدیریت پرسپولیس است گفت:من الان مدیرعامل فولاد هستم و اگر وارد این بحث ها نشوم بهتر است. اینکه مدیرعامل پرسپولیس مشخص نمی شود را از وزارت ورزش سوال کنید تا آنها پاسخ بدهند.

مدیرعامل فولاد در خصوص اینکه فدراسیون نتایج دیدارهای گل گهر را 3 بر صفر کرده و با این شرایط وضعیت جدول به هم ریخته است گفت: در کل این تصمیم غلط است. این حرف من از نظر حقوقی است.اصلا ربطی ندارد که کسی به مسائل باشگاه ها ورود کند که بازیکن خارجی بگیرند یا نگیرند. پس چرا دوباره حضور بازیکنان خارجی آزاد شد؟ مشخص شد تصمیم قبلی غلط بود ولی امیدوارم در ادامه تصمیمات درستی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید:
گرشاسبی: استقلال نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند به وزیر پناه برده بود
تکذیب مجدد حضور گرشاسبی در پرسپولیس
مخالفت فولاد با حضور گرشاسبی در پرسپولیس

انتهای پیام /