گروسی: استقلال برای قهرمانی باید بجنگد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نباید به خاطر این که صدر جدول را از دست داده ناامید شود، باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی بجنگد تا جام را به خود اختصاص دهد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  محسن گروسی در در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر نساجی اظهار کرد: استقلال بازی خوبی را برابر نساجی به نمایش گذاشت و شرایط برای هر دو تیم سخت و استرس زا بود، همین امر سبب شد تا بازی با تساوی به پایان برسد. استقلال اگر در ضربات آخر عملکرد بهتری داشت شاید این بازی به نفع استقلال به پایان می‌رسید. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و دو بازی دیگر تا پایان فصل برای تعیین تیم قهرمان باقی مانده است.

وی افزود: پرسپولیس بازی سختی برابر شمس آذر دارد و استقلال نباید به خاطر این که صدر را از دست داده ناامید شود. هنوز ۶ امتیاز باقی مانده و استقلال باید تا آخرین لحظه بجنگد تا قهرمانی را از دست ندهد.

گروسی تاکید کرد: البته هرچقدر به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر و شرایط برای دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدعیان قهرمانی هستند، سخت‌تر می‌شود و لغزش یک تیم می‌تواند به ضرر آن تیم تمام شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال هنوز هم در پستی ضعف دارد یا خیر؟ تصریح کرد: الان در شرایطی قرار نداریم که دنبال ضعف باشیم. دو بازی بیشتر باقی نمانده و بازیکنان علاوه بر اینکه موقعیت‌سازی می‌کنند و در خط حمله و دفاع عملکرد خوبی دارند در ضربات آخر نیز باید خوب کار کنند و از موقعیت‌های به دست آمده به بهترین شکل استفاده کنند.

وی گفت: استقلال باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد تا دوباره به صدر جدول برگردد. استقلال با توجه به مشکلاتی که از ابتدای فصل داشت تا امروز نتایج خوبی را کسب کرده و عملکرد موفقی داشته است. شاید اگر تیم دیگری بود اکنون وسط جدول قرار داشت اما استقلال با وجود تمام مشکلات باز هم توانست خود را به صدر جدول برساند و شایستگی خود را ثابت کند.

گروسی ادامه داد: استقلال در دو بازی باقی مانده باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که مزد زحمات بازیکنان، کادر فنی و هوادارانش را بگیرد. درست است که گل‌گهر و پیکان در وسط و انتهای جدول قرار دارند اما این تیم‌ها همیشه ثابت کرده‌اند که وقتی برابر تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند همیشه خطرساز بوده‌اند. بنابراین نتایج قابل پیش‌بینی نیست و استقلال باید با تمام توان برابر این تیم‌ها بجنگد تا ۶ امتیاز را از دست ندهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: استقلال تا امروز شایستگی خود را ثابت کرده و باید مزد تلاش‌های خود را در این دو بازی بگیرد، استقلال با وجود تمام مشکلاتی که گریبانگیرش بود همیشه شایستگی قهرمانی دارد و می‌تواند جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/