گروکِشی به سبک دو عضو هیات رییسه/چهره جنجالی نباشد در جلسات شرکت نمی‌کنیم

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بر این اساس دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که اخیرا به صراحت اعلام کردند حاضر به شرکت در جلسات نیستند یک خواسته مشخص دارند و آن انتصاب یک چهره جنجنالی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال است.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این خواسته بارها با مخالفت صریح سایر اعضا در جلسات مواجه شده و جالب اینجاست که این دو عضو حاضر به ارائه درخواست خودشان به صورت مکتوب نیستند اما به دلیل مخالفت هیات رییسه با برکناری کامرانی‌فر و انتخاب این فرد که سابقه خوبی در مدیریت فوتبال ندارد، اعلام کرده‌اند دیگر در جلسات شرکت نمی‌کنند.
گفته می‌شود بسیاری از جنجال‌های روزهای اخیر از جمله پرداختن به موضوع استعفا، محرومیت و یا برکناری کامرانی‌فر، از رسمیت افتادن جلسات هیات رییسه و حتی تعلیق فدراسیون نیز از سوی همین جریان طراحی شده تا برای ورود این چهره جنجالی فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار دهند.

فدراسیون فوتبال ایران این‌روزها با حواشی زیادی مواجه است و پس از عزل موقت «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» از ریاست، با سرپرستی «میرشاد ماجدی» اداره می‌شود. در این راستا هیات رئیسه فدراسیون نیز طی هفته‌های اخیر با اختلاف نظر و حواشی فراوانی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

مذاکره فدراسیون فوتبال با برندهای خارجی برای لباس تیم ملی در جام جهانی
جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان برگزار شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ پرسپولیس را نداد/ پنجره پرسپولیس بسته می‌شود

انتهای پیام/