گزارش نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران برای تقویت تیم خود به دنبال بازیکنان خوب می گردد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

خط دفاع:

در خط دفاع استقلال جدایی عارف غلامی و ترانسفرش به پرتغال قطعی شده ،ضمن اینکه سیلوا هنوز به پیشنهاد تمدید استقلال پاسخ نداده است.

مرادمند فصل آینده به استقلال بازخواهد گشت و آبی‌پوشان نیم نگاهی به ۲ مدافع وسط جوان لیگ به نام‌های امیر جانملکی از نساجی و سامان فلاح از پیکان تهران دارند.

علاوه بر این باشگاه استقلال در تلاش برای پرداخت مبلغ ۲۱۰ هزار یورویی رضایتنامه محمد نادری به آلتای اسپور ترکیه است و مذاکرات ادامه دارد.

خط میانی:

در میانه میدان از هفته گذشته تماس‌هایی با علی کریمی هافبک دفاعی پیشین استقلال و فعلی کایسری ترکیه برقرار شده که هنوز وارد فاز جدی خود نشده است،علاوه بر این عزت‌الهی علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران ندارد.

آرش رضاوند که قرضی به فولاد رفته فصل آینده به استقلال بازخواهد گشت.

سعید صادقی و رضا میرزایی ۲ وینگری هستند که در پایان فصل آزاد شده و مدنظر استقلال قرار دارند.جذب میرزایی کار آسانی برای استقلال خواهد بود.

یاسین سلمانی پدیده جوان سپاهان که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد نیز مدنظر استقلال قرار دارد و آبی‌پوشان به‌زودی مذاکره با وی را آغاز خواهند کرد.

محمد محبی میز همانطور که چند روز قبل خبر دادیم مذاکرات برای جذب وی بین استقلال و سانتاکلارا ادامه دارد،با این وجود سپاهان و پرسپولیس نیز به فکر جذب وی هستند.

خط حمله:

همانطور که اواخر اسفندماه و به عنوان اولین رسانه خبر دادیم،استقلال مذاکرات خوبی با کاوه رضایی داشته و حاضر است دستمزد ۵۰۰ هزار دلاری وی را پرداخت کند،هر چند کاوه بله نهایی را هنوز نداده است.

رودی ژستد جایی در استقلال فصل بعد ندارد و استقلال به دنبال یک جایگزین خارجی بلند قامت به جای وی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:
آمار منفی مس در آستانه دیدار با استقلال
پیشنهاد استقلال برای تمدید قرارداد با پین
دعوت از فرزاد مجیدی برای حضور در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال

انتهای پیام  /