گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی معرفی شد

 باشگاه نیوکاسل یونایتد در حال بررسی جذب توسین آدارابیویو مدافع فولام، به همراه لوید کلی مدافع میانی بورنموث، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ به نقل از تلگراف، قرارداد هر دوی این بازیکنان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و نیوکاسل پس از برگزاری جلسات متعدد در چند هفته اخیر، آن‌ها را به عنوان اهداف احتمالی خود در نظر گرفته است. منابع مطلع به تلگراف اسپورت گفته‌اند که آدارابیوویو و کلی در طول این فصل به طور دقیق توسط نیوکاسل مورد بررسی قرار گرفته‌اند و در فهرست بازیکنان مدنظر این باشگاه قرار دارند. این حقیقت که جذب آن‌ها مستلزم پرداخت هزینه نقل و انتقالات نخواهد بود، آن‌ها را به گزینه‌هایی جذاب تبدیل کرده است؛ هرچند در حال حاضر هیچ توافقی با هیچ یک از بازیکنان حاصل نشده است.

فولام همچنان در تلاش است تا آدارابیویو را برای امضای قرارداد جدیدی متقاعد کند که او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه تبدیل خواهد کرد. این مدافع ۲۶ ساله از زمان انتقال از منچسترسیتی، بازیکنی کلیدی برای فولام بوده است و به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش احتمالی برای تیم ملی انگلیس شناخته می‌شود. طبق گزارش‌ها، تاتنهام، لیورپول، وستهم و منچستریونایتد همگی به جذب آدارابیویو، بازیکن سابق آکادمی سیتی، علاقه‌مند بوده‌اند. او پیش از انتقال به فولام در سال ۲۰۲۰ با مبلغ ۲ میلیون پوند، هشت بازی برای تیم اصلی انجام داد.

کلی که در دوران کودکی در پرورشگاه بزرگ شده، برای ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، چهره‌ای شناخته‌شده است. هاو در سال ۲۰۱۹ او را با مبلغ ۱۳ میلیون پوند از بریستول سیتی به بورنموث منتقل کرد. او تنها ۲۵ سال سن دارد و علاوه بر مرکز خط دفاع، می‌تواند در پست دفاع چپ نیز بازی کند. از ژانویه گذشته، اخبار احتمال انتقال او به شمال شرق انگلیس به گوش می‌رسد.

نیوکاسل در ابتدا قصد داشت در تابستان یک مدافع میانی جذب کند، اما مصدومیت رباط صلیبی اسون بوتمان و جمال لاسلز در ماه گذشته، آن‌ها را تا ۹ ماه از میادین دور نگه خواهد داشت. این موضوع برنامه‌های نقل و انتقالاتی نیوکاسل را پیچیده کرده است و با توجه به محدودیت‌های مالی ناشی از قوانین سود و پایداری (PSR)، جذب بازیکنان آزاد برای آن‌ها جذاب است. این‌که آیا آن‌ها برای هر دو مدافع یاد شده اقدام خواهند کرد، هنوز مشخص نیست؛ اما به طور حتم فاکتور علاقه، وجود دارد.

انتهای پیام/