گل‌محمدی: با امیدمان به میدان می روم/ پرسپولیس تیم مردم است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید اتفاقاتی در بازی‌های این تیم رقم خورده که مشکوک است!

به گزارش گروه ورزشی لحظه، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: یک سال هم از داوری شکایت کنیم فایده ای ندارد. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقاتی می افتد که خیلی بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم، شاید این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی افزود: یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌‌تواند مرا از این تیم تکان بدهد. نه هیات مدیره مان و نه درویش. مردم پشت پرسپولیس هستند. از تک تک هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم چه حس و حالی دارید.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از هفته آینده با نفرات امید به مسابقات می‌روم. متاسفانه در هفته‌‌های اخیر از داخل و بیرون تیم اتفاقاتی می‌افتد. این هم وضعیت داوری است که می‌دانند چه کسی را بگذارند. وقتی منصوریان آمد، یک نفر از من پرسید که او چه داوری است و فقط سر تکان دادم.

گل‌محمدی اضافه کرد: می‌دانند چه داورانی برای ما بگذارند. برای همه آن‌هایی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد، جای تاسف دارد. برخی چیزها بین مردم و پرسپولیس وجود دارد که آن‌ها را نمی‌توانید بگیرید.

وی عنوان کرد: همین طور ادامه می‌دهیم و با تیم امید به مسابقات می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس درمورد اظهارات رضا درویش پس از بازی امروز، توضیح داد: هیچکس اراده ندارد یک تیم خاص قهرمان شود بلکه اراده این است به این دلیل که من سرمربی پرسپولیس هستم، تیم ما قهرمان نشود. خیلی واضح و روشن است.

گل‌محمدی درمورد اینکه آیا تصور نمی‌کند قهرمانی لیگ نوبتی شده حاضر به پاسخگویی نشد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس ۰ -۰ آلومینیوم اراک
ارسال لایحه دفاعی استقلال به کمیته وضعیت فیفا در پی شکایت مهاجم پرسپولیس
حساب مسدود مشکل بزرگ درویش/ کارمندان پرسپولیس باز هم حقوق نگرفتند! 

 

انتهای پیام/