گل‌محمدی: ۳ امتیازی مهم را کسب کردیم

از نگاه سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان سه امتیاز دیدار خارج خانه مقابل هوادار برای این تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار فولاد مقابل هوادار اظهار داشت: سه امتیاز مهمی را کسب کردیم. با توجه به شرایط جدول گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. به خاطر این برد خدا را شکر می‌کنیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم. نیمه اول شرایط بهتری داشتیم و توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم هوادار فشار بیشتری برای جبران گل ایجاد کرد، ولی بچه‌های ما حملات هوادار را کنترل کردند و بعد از آنهم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

وی ادامه داد: در مجموع موقعیت خیلی زیادی به هوادار ندادیم و از بازیکنانم که احساس مسئولیت خوبی به ویژه در دفاع داشتند، تشکر می‌کنم. با توجه به بازی‌های اخیری که داشتیم تیم ما یک مقدار به لحاظ روحی و روانی تحت فشار بود، بازیکنان ما در سه بازی گذشته خود علی‌رغم عملکرد خوب اما نتوانسته بودند نتایج خوبی بگیرند، با این حال سه امتیاز بازی امروز می‌تواند به ما کمک کند تا با شرایط بهتری، بازی‌های بعدی‌مان را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سؤال که از نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد راضی هست یا خیر، گفت: با توجه به مشکلات تیم، سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که به لحاظ دوندگی بتوانند به تیم کمک کنند. تا حدود زیادی توانستیم این کار را انجام دهیم. البته شاید در یکی دو پست نیاز داشته باشیم که بازیکن جدید بگیریم و باید دنبال بازیکن آزاد باشیم. باید شرایط تیم را ببینیم و اگر لازم باشد برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم. تا جایی که توانستیم سعی کردیم تیم را جوان کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که دنبال جذب بازیکن خارجی هستند و اینکه مطهری گفته است که فولاد برای رقابت با تیم‌های بزرگ باید دو یا سه پنجره نقل‌وانتقالات را پشت سر بگذارد، گفت: برای اینکه یک تیم را بسازید، در یک پنجره نقل‌وانتقالات در فوتبال ایران شدنی نیست و در صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم هدف‌مان این است که ابتدا یک ثباتی در تیم ایجاد کنیم و در کنار آن بعد از دو سه پنجره نقل‌وانتقالات فولاد را به جمع مدعیان لیگ برسانیم.

انتهای پیام/