گل‌گهر و تکذیب ادعای سخنگوی فدراسیون

باشگاه گل‌گهر ادعای حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حالیکه گل گهری ها اعتقاد دارند که هیچ تقصیری در این پرونده نداشته و پس از تأیید فدراسیون فوتبال و امور بین الملل و صدور کارت بازی این بازیکن از او استفاده کرده اند، اما فدراسیون نشین ها نظر دیگری دارند و باشگاه سیرجانی را در این موضوع مقصر می دانند بخصوص اینکه صبح امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال ادعای جدیدی را مطرح کرد.

حسین شریفی مدعی شده که گل گهر مسئولیت مدارک اریک بانیاما را برعهده گرفته است. او گفت: نامه ای مکتوب وجود دارد که رسانه ای نشده است. باشگاه گل گهر در تاریخ اول آذر نامه ای را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صادر کرده و اعلام کرده است که مطابق مستندات پیوست، ما هم مسئولیت را قبول می کنیم و هم اینکه 4 بازی ملی که تأیید شده است را اعلام می کنیم.

این ادعای شریفی با واکنش باشگاه سیرجانی همراه شد. گل گهری ها با رد این موضوع از فدراسیون فوتبال درخواست کرده اند آن نامه ای که شریفی مدعی شده در آن گل گهر به شکل مکتوب مسئولیت این بازیکن را پذیرفته را منتشر کند.یکی از مسئولین این باشگاه می‌گوید گل‌گهر با ارسال سوابق اریک بایناما درخواست کرده است که در اسرع وقت و با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال نسبت به صدور کارت بازی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

استوری مشترک بازیکنان گل گهر در واکنش به حکم کمیته انضباطی+عکس
توضیحات صمد ابراهیمی در خصوص رای بازیکن گابنی گل گهر
پرونده بازیکن گابنی به استیناف می‌رود/امیدواری گل گهر به شکسته شدن رای کمیته انضباطی

انتهای پیام/