گل‌‌آرا: برای حضور در اردوی تیم ملی تصمیم نگرفته‌ام/ باید از فیلتر انتخابی‌‌ها عبور کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با تصمیم کمیته فنی فدراسیون بوکس برای آمادگی تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی روسیه و گزینشی المپیک، بوکسورهای دعوت شده از روز چهارشنبه یکم خرداد ماه وارد مرحله جدید اردوهای تیم ملی خواهند شد.

فروتن گل‌آرا در پاسخ به این سؤال که گویا شما به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اید و در حال حاضر شرایط آمادگی شما پس از مدت‌ها دوری از تیم ملی چطور است، گفت: طبق برنامه‌ای که اعلام شده قرار است همه ما از روز چهارشنبه وارد اردوی مرحله جدید تیم ملی بوکس شویم. من در بحث ورزش قهرمانی همچنان فعالیت می‌کنم و هر چه را کنار بگذارم بدون شک ورزش را کنار نخواهم گذاشت. بنا بر سیاست‌های کادر فنی قبلی من در اردوهای تیم ملی نبودم و حالا که تحولات جدیدی ایجاد شده قرار است تیم ملی با هدایت سرمربی خارجی به فعالیت خود ادامه دهد. به همین دلیل به اردوهای تیم ملی دعوت شدم اما هنوز برای حضور در اردوی تیم ملی تصمیم قطعی نگرفتم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا هنوز برای حضور در اردوهای تیم ملی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اید، گفت: به هر حال من یکسری صحبت‌ها با مسئولان فدراسیون و سرمربی خارجی تیم خواهم داشت و شرایطم را باید به آنها توضیح بدهم. اگر شرایطم را بپذیرند وارد اردوی تیم ملی خواهم شد. به هر حال من متأهل هستم و مسئولیت زندگی را بر عهده دارم. اگر از لحاظ مالی شرایط برایم مهیا شود قطعاً در اردوهای تیم ملی حضور خواهم داشت. امیدوارم که فروتن گل‌آرا را درک کنند تا من هم بتوانم برای تیم ملی بوکس کشورمان مثل گذشته تلاش کنم. خیلی شرایط خاصی ندارم فقط می‌خواهم از لحاظ مالی حمایت شوم تا زندگی‌ام را بتوانم بچرخانم. همه گل‌آرا را می‌شناسند من مرد بدون حاشیه در بوکس هستم و تمام هدفم موفقیت بوکس ایران و بالا رفتن پرچم کشورمان است. 

بوکسور تیم ملی 64 کیلوگرم در پاسخ به این سؤال که پس با این حساب از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی در شرایط خوبی به سر می‌برید و شرایط حضور در اردوی تیم ملی را دارید، گفت: من هر روز تمرین می‌کنم قطعاً کسی که هر روز تمرین می‌کند بالاخره از یک آمادگی متوسط رو به بالا برخوردار است مخصوصاً در این چند سال اخیر برای اینکه بتوانم در شرایط ایده‌آلی قرار داشته باشم در اردوهای تمرینی یک ماهه چین و تایلند حضور داشتم، همه این سفرها با هزینه شخصی بوده و از لحاظ مالی تحت فشار بودم اما برای اینکه بتوانم در اوج آمادگی باشم در چین و تایلند اردوی یک ماهه برگزار کردم.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برای حضور در اردوی تیم ملی همه ما باید در انتخابی‌ها حضور پیدا کنیم تا حق کسی پایمال نشود، گفت: اگر من، فروتن گل‌آرا به تیم ملی دعوت شدم باید از فیلتر انتخابی عبور کنم این خواسته من است چون با این روش حق هیچ کسی پایمال نمی‌شود، من اگر از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارم پس نباید نگران انتخابی‌ها باشم، باید در مسابقات انتخابی شرکت کنم اگر موفق شدم از این فیلتر عبور کنم وارد اردوها می‌شوم در غیر این صورت زندگی‌ام را ادامه می‌دهم.

منبع: فارس