گل محمدی : تعطیلی لیگ به سود دیگر تیم ها است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران : در حال حاضر خیلی زود است که بخواهیم لیست تیم را ارائه بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت : فعلا که تمرینات ما تعطیل است و تا زمانی که اجازه تمرین کردن نداشته باشیم بازیکنان مجبور هستند تمرینات را به صورت وزنه و اینجور کارها در خانه انجام بدهند. طی هفته‌های اخیر برنامه‌ای توسط مربی بدنساز تیم به بازیکنان دادیم تا آن ها این تمرینات را انجام بدهند ولی متاسفانه این ویروس باعث شد تا قرنطینه طول بکشد و الان هم حقیقتا مدیریت بازیکنان و تمرینات سخت شده است.

ارائه یست صلاح نیست

وی ادامه داد : در جلسه‌ روز گذشته به مدیران باشگاه عنوان کردم که اولویت ما حفظ نفرات فعلی است. مسؤولان باشگاه از من خواستند که لیست ورود و خروج تیم را بدهم، اما من گفتم که در شرایط فعلی اصلا نباید چنین مساله ای مطرح شود. اصلا صلاح نیست لیست تیم را  بدهیم و  واقعا خیلی زود است که به این مسائل فکر کنیم.

خوشحالی تیم های دیگر با تعطیلی لیگ

او افزود : اختلاف امتیازی که وجود دارد باعث شده تا تیم‌های دیگر امید چندانی نداشته باشند، برای این تیم ها بهتر است که مسابقات لغو شود هر چند بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد. به نظرم آن تیم‌ها خوشحال‌تر هستند چون هزینه‌هایی که کردند ولی نتوانستند انتظار هواداران خود را بر آورده کنند، طبیعتا تعطیلی لیگ به نفع آن تیم‌ها است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: