گل محمدی: لیست ورود و خروج زاییده تخیل بعضی افراد است

قهرمانی‌هایی هم که به دست آمده بدون شک و تردید با لطف آنها بوده و ما وسیله هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از تمام هواداران می‌خواهم باز هم حمایت کنند. قهرمانی‌هایی هم که به دست آمده بدون شک و تردید با لطف آنها بوده و ما وسیله هستیم. امیدوار هستیم بازی‌های باقیمانده را با حمایت بیشتر و با خوشی به پایان برسانیم. باید چشم به بازی‌های استقلال هم داشته باشیم تا آنها هم امتیاز از دست بدهند.

او درباره لیست تمدیدی های خود گفت: من مربی کم تجربه ای نیستم. ۶ هفته خیلی حساسی در پیش داریم. هیچ مربی عاقلی لیست ورود و خروج نمی دهد. من لیستی به باشگاه ندادم. من نمی دانم چرا در بین ۱۶ تیم لیگ برتری فقط به نقل و انتقالات پرسپولیس پرداخته می شود. اینها مسائل بودار است و هدفی جز بر هم زدن تمرکز پرسپولیس در این مقطع حساس ندارند.

او درباره ابراز تمایل علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس گفت: این مسائل عیبی ندارد. ولی من می بینم در مورد لیست ورود و خروج که زاییده تخیل خودشان هست صحبت می کنند.

گل محمدی درباره شایعه عمل جراحی وحید امیری در خارج از کشور تاکید کرد: فکر می کنم او دو سه هفته دیگر کار دارد. نرم دوی را شروع کرده است. دو هفته دیگر دوباره عکسبرداری می کند.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت عیسی ال کثیر تاکید کرد: او احساس مسئولیت کرد و می خواست عمل کند که من از او تشکر می کنم اما به هر حال تشخیص داده شد تا او عمل جراحی کند. خودش نظرش این است خارج از کشور عمل کند و من همین جا می خواهم که باشگاه به او کمک کند.

بیشتر بخوانید:
ماجرای لیست خرید یحیی گل محمدی چیست؟
اسامی بازیکنان مدنظر گل محمدی برای فصل آینده مشخص شد
چرا یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر نبود؟

انتهای پیام /