گل محمدی :‌ از قول و قرار های پرسپولیس و شهرخودرو اطلاعی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس : استوکس مثل زمان حضورش در تراکتور خوب نبود و شرایط قبل را نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت : بازیکنان آمادگی قبل را نخواهند داشت. فکر می‌کنم در ۲۰ روز یا سه هفته می توان بدن ها را آماده کرد. یک عکس قبل از سال نو در اسفند ماه منتشر شد، همان عکس را چند بار باز پخش کردند، کافی بود همان موقع توضیح می‌دادند. بچه‌های ما قرنطینه بودند و در واقع کسی جرات نمی‌کرد بیرون بیاید همه عکس ها قدیمی بود.

او ادامه داد : من به تیمی آمدم که مشکلات زیادی داشت مثل مشکلات مالی و بعد هم مسائل مدیریتی پیش آمد. شرایط پرسپولیس نگران کننده است و امیدوارم زودتر مشکلات حل شود. از قولی که به پرسپولیس به شهر خودرو داده است، بی‌اطلاعم؛ البته آن‌ها هم حق دارند.

استوکس در پرسپولیس به خوبی تراکتور نبود

وی افزود : باشگاه مهاجم میخواست و من گفتم اگر استوکس مثل همان زمان حضورش در تراکتور باشد خوب است اما او آن شرایط را نداشت. ما قرارداد محکمی با استوکس بستیم. اگر باشگاه پیگیر باشد می‌تواند این پول‌ها را پس بگیرد.

گل محمدی ادامه داد : فکر می‌کنم حدود ۹۵ درصد از بازیکنان را حفظ کنیم و آن ۵ درصد هم بازیکنی نظیر علیرضا بیرانوند است که قرارداد فصل آینده خود را بسته است. رفتن نعمتی به شهر خودرو صحت ندارد. دلیلی ندارد بازیکنان خوب خود را به تیم‌های دیگر بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت : اصلاً لیست خروج نداریم و در شرایطی هستیم که منتظر ادامه بازیهای لیگ خواهیم بود. اول باید سلامت جامعه مدنظر باشد بعد به دنبال ادامه لیگ بود. راضی نیستیم که به خاطر گرفتن جام حتی سلامتی یک هم وطن به خطر بیفتد. پیروانی از پرسپولیس حمایت کرده و ما را تحت فشار گذاشتند از همین تریبون اعلام می کنم که ما همه جوره از او حمایت می‌کنیم و پشت پیروانی را خالی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: شرکت کارگزار مالی مالک دامنه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس است!