گواردیولا: در یک مسابقه معمولی پیروز شدیم

سرمربی منچسترسیتی می گوید از همه چیز راضی است و خوشحال است که تیمش ۳ امتیاز حساس بازی با پالاس را به دست آورده است.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در زمین کریستال پالاس به میدان رفت و توانست با یک گل به برتری برسد تا همچنان در کورس قهرمانی باشد. تنها گل این دیدار را ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر رساند.

 

پپ گواردیولا بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت: پالاس تیمی است که بازیکنان خوب زیادی دارد. ویلفرد زاها، میشل اولیسه و ابرچی ازه مهاجمان باورنکردنی هستند و خیلی مراقب بودیم تا دروازه ما باز نشود. آن‌ها بازیکنانی خونسرد و هجومی هستند. مساله مهم در این دیدار صبر بود. می‌دانستیم که باید صبور باشیم تا بتوانیم از فضاهای بین دفاع حریف استفاده کنیم و به گل برسیم. ما اصلا به لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کردیم و تمام تمرکز ما روی این دیدار بود. حالا باید به فکر بازی در اروپا بود.

 

او ادامه داد: از همه چیز راضی هستم، اما کمی در ضدحملات ضعف داشتیم. بردن در این‌جا کار آسانی نیست، آن‌ها با ۶ بازیکن در محوطه جریمه دفاع می‌کنند و دو نفر مراقب ارلینگ هالند بودند. ایلکای گوندوغان نیز به خوبی پوشش داده شده بود. همان‌طور که گفتم مساله مهم و اساسی در این دیدار صبر بود.

 

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: پس از جدایی ژائو کانسلو، ما مدافع کناری کافی نداریم. ما فقط کایل واکر و سرخیو گومز را داریم. الان با چهار مدافع میانی بازی می‌کنیم و قوی هستیم. هر چهار بازیکن، بازیکنان بزرگی هستند. از کار آن‌ها راضی‌ام چون توانستیم کلین شیت کنیم و دروازه خودمان را بسته نگه داریم.

 

سرمربی اسپانیایی سیتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره رقابت با آرسنال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: آرسنال در مسیری باورنکردنی قرار دارد اما ما هنوز در رده دوم هستیم. ما در یک مسابقه معمولی پیروز شدیم.

 

رکوردی دیگر برای هالند

 

این بازیکن نروژی دهمین گل خارج از خانه خود در لیگ برتر را در فصل جاری به ثمر رساند. حالا او هم در خانه و هم در خارج از خانه حداقل ۱۰ گل زده در این فصل دارد. هالند دومین بازیکن من‌سیتی است که به این رکورد می‌رسد. پیش از او در فصل ۱۵-۲۰۱۴، سرخیو آگوئرو حداقل ۱۰ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه به ثمر رسانده بود.

 

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی به شکستن رکورد گلزنی در یک فصل لیگ برتر انگلیس نزدیک شده است. در حال حاضر اندی کول و آلن شیرر این رکورد را به صورت مشترک در اختیار دارند. ارلینگ هالند تاکنون در ۲۶ بازی خود در این فصل لیگ برتر ۲۸ گل به ثمر رسانده است. رکورد گلزنی در یک فصل لیگ برتر ۳۴ گل زده است و هالند برای رسیدن به این رکورد به ۶ گل دیگر نیاز دارد.

 

منچسترسیتی در دیدار بعدی خود باید در لیگ قهرمانان به دیدار لایپزیگ برود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است و اکنون سیتی در خانه پذیرای این تیم آلمانی است.

 

انتهای پیام/