گواردیولا: هرگز از هالند انتقاد نکنید!

پپ گواردیولا گفت ارلینگ هالند با به ثمر رساندن تک گل بازی منچسترسیتی مقابل برنتفورد منتقدانش را ساکت کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  منچسترسیتی در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان برنتفورد بود. زنبورها در این بازی تا دقیقه ۷۰ به‌خوبی مقاومت کردند اما سرانجام ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ تیر خلاص را شلیک کرد تا بازی به سود همشهری‌ها به پایان برسد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان این دیدار گفت: هیچ‌وقت از هالند انتقاد نکنید چون دهان شما را خواهد بست. او دو ماه بازی نکرد و مصدوم بود و مادربزرگش را از دست داد. این برای یک انسان آسان نیست. در چنین بازی‌هایی که کار برای شما سخت می‌شود به ارلینگ نیاز دارید.

به گزارش ساکرنت، سیتی ۳۱ شوت مقابل چلسی و ۲۵ شوت مقابل برنتفورد زد و در هر دو دیدار تنها یک گل به ثمر رساند. به نظر می‌رسد سیتی بعد از توقف برابر چلسی، در دیدار برابر برنتفورد نیز امتیاز از دست بدهد ولی کریستوفر آگر مدافع برنتفورد لیز خورد تا آقای گل لیگ برتر روی پاس خولیان آلوارس گلزنی کند.

فرانک، سرمربی برنتفورد، نیز گفت: فکر می‌کنم در طول بازی فوق‌العاده بودیم. به عملکرد بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم و از عملکردشان راضی‌ام. روی یک اتفاق دروازه‌مان باز شد و شایسته کسب تساوی برابر تیم قدر سیتی بودیم. هالند سریع است اما مدافع ما نیز به همان اندازه سریع است. اگر او لیز نمی‌خورد هالند نمی‌توانست گلزنی کند. در هر صورت این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

گواردیولا در نشست خبری‌اش عنوان کرد کوین دی‌بروینه پس از مصدومیت از همسترینگ مقابل برنتفورد به زمین نرفت. این هافبک پنج‌ماه پس از انجام عمل جراحی همسترینگ هنوز در شرایط آمادگی کامل قرار ندارد. این بازیکن ۳۲ ساله حتی در این دیدار گرم هم نکرد و به نظر می‌رسد از شرایط آرمانی دور است.

سرمربی سیتی در پایان گفت: نمی‌توانستیم از کوین استفاده کنیم چون از ناحیه همسترینگ درد داشت و نمی‌خواستم ریسک کنم. او خوب است و مشکل خاصی ندارد.

رقابت در صدر جدول لیگ برتر بسیار حساس شده است. لیورپول با ۵۷، سیتی با ۵۶ و آرسنال با ۵۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم‌اند. امسال سه تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و باید دید در پایان کدام تیم عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

سیتی در دیدار بعدی باید به دیدار بورنموث، تیم سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر، برود و در ادامه در جام حذفی مهمان لوتون‌تاون خواهد بود.

انتهای پیام/