گوندوعان، کاپیتان بدون بازوبند و هدیه‌ای از آسمان و بهشت

بارسلونا از عملکرد خرید تابستان ۲۰۲۳ خود خوشحال است و او را “کاپیتان بدون بازوبند” می‌بینند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ به نقل از  رلوو، ایلکای گوندوعان در این هفته به خاطر صحبت‌هایی که پس از شکست خانگی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که منجر به حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا شد، در صدر اخبار بود. ملی‌پوش آلمانی از عملکرد تیم انتقاد کرد و گفته‌های او به عنوان انتقادی مستقیم از رونالد آرائوخو، که در جریان بازی اخراج شد، تعبیر شد. اظهارات بعدی مدافع اروگوئه‌ای در مصاحبه‌ای، جرقه شایعاتی از درگیری در رختکن را زد که توسط تعدادی از بازیکنان بارسلونا در روز جمعه رد شد.

حل و فصل سریع یک سوءتفاهم

بر اساس گزارش‌ جوردی کاردرو از رلوو، پس از بازی پاری سن ژرمن، دو بازیکن بارسلونا، ایلکای گوندوعان و رونالد آرائوخو، فقط چند دقیقه طول کشید تا مشکل بین خود را حل و فصل کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در رختکن، این دو بازیکن “برای شفاف‌سازی اظهارات و بستن پرونده، فقط به چند دقیقه گفتگو نیاز داشتند.”

همچنین گفته می‌شود که آرائوخو مستقیماً حرف‌های گوندوعان را نشنیده بود، بلکه فقط از اظهارات این هافبک توسط شخص دیگری مطلع شده بود. صرف نظر از همه چیز، به نظر می‌رسد که هم دو بازیکن و هم کل رختکن به خوبی با این موضوع برخورد کرده‌اند. در واقع، سبک صادقانه و صریح گوندوعان در رختکن مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

 

بارسلونا از عملکرد گوندوعان خوشحال است

رلوو در ادامه گزارش خود به تاثیر مثبت ایلکای گوندوعان در زمین و رختکن بارسلونا می‌پردازد. بارسلونا از عملکرد کلی ایلکای گوندوعان که در تابستان 2023 از منچسترسیتی به این تیم پیوست، بسیار راضی است. از همان روز اول مشخص بود که این هافبک باتجربه که به تازگی فاتح سه‌گانه شده بود، هنوز عطش پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتر دارد.

گوندوعان از خود و هم‌تیمی‌هایش انتظار زیادی دارد و این موضوع در زمان حضورش در منچسترسیتی هم تفاوتی نداشت. تا جایی که برخی معتقدند او بدون بازوبند کاپیتانی، نقش رهبری تیم را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود که گوندوعان همیشه درباره فوتبال صحبت می‌کند و حتی پس از جلسات تمرینی برای بحث در مورد بازی با ژاوی ، سرمربی تیم، در زمین می‌ماند.

ژاوی که نقش کلیدی در متقاعد کردن گوندوعان برای پیوستن به بارسلونا داشت، از این انتقال بسیار خوشحال است و او را “هدیه‌ای از آسمان و بهشت” می‌داند.

انتهای پیام/