گوندوغان؛ بازیکنی برای بازی‌های بزرگ

    درخشش ایلکای گوندوغان در بازیهای بزرگ برای منچسترسیتی به سوژه رسانه‌های انگلیسی تبدیل شده است.

    به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل،  پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از قهرمانی در فینال جام حذفی از ایلکای گوندوغان کاپیتان خود با چشمانی اشکبار تجلیل کرد. ستاره آلمانی با دو گل در فینال جام حذفی مطبوعات انگلیسی را نیز شگفت زده کرد. به عنوان مثال، “تلگراف” گوندوغان را بازیکنی برای بازی های بزرگ معرفی کرد.

    پپ گواردیولا دومین قهرمانی فصل را با چشمانی اشکبار جشن گرفت و سپس به تمجید از ستاره این روزهای خود یعنی ایلکای گوندوغان پرداخت. بازیکن آلمانی با دو گل به منچستریونایند، فینال جام حذفی را برای منچسترسیتی کسب کرد و حالا این تیم به دنبال سه گانه و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

    او پس از دوازده ثانیه گل اول بازی را به ثمر رساند که سریع ترین گلفینال در تاریخ ۱۵۰ ساله جام حذفی انگلیس است.

    گوندوغان پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد گفت: بسیار افتخار می کنم که کاپیتان این تیم هستم. ما این شانس را داریم که سه گانه را کسب کنیم. ما نمی خواهیم این فرصت را از دست بدهیم.

    عملکرد گوندوغان در فینال جام حذفی مطبوعات انگلیسی را نیز به وجد آورد. گاردین نوشت که درخشش گوندوغان باید باعث شود تا سران سیتی او را برای فصل بعد هم حفظ کنند. تلگراف خاطرنشان کرد که گوندوغان زین الدین زیدان منچسترسیتی و بهترین بازیکن برای بازی های بزرگ است.

    بارسلونا؟ بوندس لیگا؟ آینده گوندوغان هنوز باز است

    سرمربی اسپانیایی می خواهد این ملی پوش آلمانی را در سیتی نگه دارد. گواردیولا در مصاحبه با بی بی سی گفت: گوندوغان دوست صمیمی من است. هر دو در سال ۲۰۱۶ به منچستر آمدیم. او فوق العاده خوب بازی می کند ولی مذاکره برای تمدید قرارداد که در پایان فصل به پایان می رسد، آسان به نظر نمی رسد.

    گوندوغان پس از پذیرفتن تبریک پرنس ویلیام، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در ومبلی گفت: هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. تمرکز ما اکنون روی استراحت و ریکاوری و آمادگی کامل برای فینال لیگ قهرمانان در هفته آینده است. می‌توانم به هوادارانمان قول بدهم هر کاری که بتوانیم برای پیروزی در استانبول انجام خواهیم داد.

    انتهای پیام