گوندوگان: بازی جذاب و لذت بخشی بود

ایلکای گوندوگان درباره پیروزی منچسترسیتی برابر یونایتد گفت: این واقعاً یک بازی جذاب و لذت بخش بود.نیمه اول فوق العاده بود که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته شاهد یک دیدار حساس و مهم بین دو تیم منچستر یونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد بودیم؛ دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود اما نهایتاً این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با ارائه یک نمایش کاملاً حساب شده حریف خود را با دو گل شکست دادند تا در کورس قهرمانی باقی مانده باشد.

منچسترسیتی در تمام دقایق بازی دیروز برتری محسوسی نسبت به یونایتد داشت و می‌توان گفت اگر بدشانسی و البته درخشش خیره‌کننده‌ داوید دخیا نبود، شاگردان پپ گواردیولا می‌توانستند با نتیجه پرگل تری از زمین مسابقه خارج شوند؛ موضوعی که حالا ستاره آلمانی است یعنی ایلکای گوندوگان نیز به آن اشاره کرده است.

ایلکای گوندوگان درباره پیروزی منچسترسیتی برابر یونایتد گفت: “این واقعاً یک بازی جذاب و لذت بخش بود. نیمه اول فوق العاده بود که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. نتیجه می توانست در پایان نیمه اول 3-0 یا 4-0 باشد. دروازه‌بان آنها سیو هایی باور نکردنی انجام داد. در نیمه دوم به دنبال حفظ توپ، داشتن یک ریتم خاص، پاس های متوالی و اینکه هیچ موقعیتی به حریف ندهیم، بودیم. یادم نمی‌آید منچستریونایتد در نیمه دوم موقعیتی داشته باشد.”

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی منچستر یونایتد 0 – 2 منچستر سیتی
پیش بازی منچستریونایتد – منچسترسیتی+فیلم
پخش زنده بازی تیم های منچستریونایتد و منچسترسیتی امروز شنبه 15 آبان

انتهای پیام/