گوندوگان: پپ از جدایی‌ام خوشحال شد!

ایلکای گوندوگان، بازیکن بارسلونا، می‌گوید پپ گواردیولا از جدایی این بازیکن برای پیوستن به باشگاه اسپانیایی خوشحال شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه، ایلکای گوندوگان، هافبک فصل گذشته منچسترسیتی، در تابستان امسال باشگاه انگلیسی را به مقصد بارسلونا ترک کرد.

او توضیح می‌دهد که پپ گواردیولا از تصمیم این بازیکن برای پیوستن به بارسلونا خوشحال شده و به او اعلام کرده اگر به چیزی نیاز دارد به او بگوید.

ایلکای گوندوگان در مورد جدایی از منچسترسیتی گفت:″متاسفانه شخصا نتوانستم با بقیه خداحافطی کنم چون پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا، تصمیمم را گرفتم. این احتمالا سخت‌ترین تماس تلفنی بود که در تمام عمرم داشتم. مکالمه احساسی‌ای بود ولی پپ برایم خوشحال شد. بارسلونا باشگاهیست که جایگاه ویژه‌ای در قلب پپ دارد، او به من گفت که اگر در آنجا هر چیزی نیاز داشته باشم، می‌توانم به او زنگ بزنم. تجربه کار کردن زیر نظر گواردیولا، واقعا فوق‌العاده بود و در سال‌های آینده این موضوع به من کمک خواهد کرد.

سیتی تقریبا زمان زیادی صبر کرد تا مذاکرات سرعت و شدت گرفت. اگر این مسئله کمی زودتر صورت میگرفت، شاید شرایط فرق می‌کرد اما در نهایت این یک پایان بی‌نقص بود (جدایی بعد از فتح سه‌گانه). نمی‌خواهم وارد ریز جزئیات شوم اما خیلی به انتهای فصل نزدیک بودیم و وقتی یک‌چهارم نهایی یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرا می‌رسد، بازیکنان فقط می‌خواهند روی فوتبال تمرکز کنند (نه مسائل خارج زمین). نمی‌دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد و آن زمان نمی‌توانستم روی هیچ چیز برنامه‌ریزی کنم.″

انتهای پیام/