یاسر المسحل: تیم ایران از ما برتر است

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  تیم ملی عربستان در شرایطی با هدایت روبرتو مانچینی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا در قطر آماده می‌کند و در مرحله گروهی باید با تیم‌های تایلند، عمان و قرقیزستان رقابت کند.
در شرایطی که هواداران فوتبال در عربستان رویای کسب عنوان قهرمانی قاره را برای چهارمین بار در تاریخ خود و برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ در سر دارند، رئیس فدراسیون فوتبال در این کشور در گفتگویی اعلام کرد که در این رقابت‌ها چهار تیم برتر از عربستان هستند.
یاسر المسحل در پاسخ به این سوال که آیا قبل از جام ملت‌های آسیا به هواداران قول قهرمانی در این مسابقات را می‌دهد، گفت: ما قول می‌دهیم به صورت دسته جمعی تلاش کنیم. روبرتو مانچینی اعلام کرده که آرزوی کسب عنوان قهرمانی را دارد، اما این آسان نیست.
او در گفتگوی خود با شبکه عربستانی افزود: جام ملت‌های آسیا شاهد حضور تیم‌های بسیار قدرتمندی است که در رده‌بندی فیفا از ما برتری دارند؛ مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ایران.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سپس تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که بدون اینکه هدف‌مان قهرمانی باشد، وارد مسابقات می‌شویم. تیم ما در دو بازی عملکرد خوبی داشت و آماده حضور در مسابقات قهرمانی قاره خواهد بود.