یاوری: فرهاد مجیدی فهمید که استقلال مال او نیست!

کارشناس فوتبال:‌ محرم نوید کیا در اعتراض هواداران سپاهان علیه امیر قلعه نویی نقش دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمود یاوری، کارشناس فوتبال اظهار داشت: فرهاد مجیدی با وجود جوانی و تازه‌کاری، رفته رفته در تیم جا افتاد. مجیدی می‌تواند یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران در آینده باشد، هرچند که باز هم جای کار و کسب تجربه دارد. مجیدی متوجه شد که او برای استقلال است؛ نه اینکه استقلال برای او باشد. مجیدی متوجه شد کلاس و اعتبار مربیگری جدای از بازیگری است.

وی ادامه داد: محرم نویدکیا در شعارهای علیه قلعه نویی نقش ندارد. محرم می‌داند مربیگری با بازیگری خیلی تفاوت دارد و الان در حال آموزش دیدن است، زحمت می‌کشد و اندوخته‌هایش را بیشتر می‌کند تا روزی به این جایگاه برسد. او واقعا برای این کار شایسته است اما سزوار نیست با کسی که برای تیم قهرمانی آورده اینطور برخورد شود.

او افزود: من همیشه به عنوان یک سپاهانی مراقب و نزدیک تیم بودم. 12سال به عنوان مربی در این تیم کار کرده‌ام. مسعود تابش هم زحمت این باشگاه را خیلی کشیده است. وقتی قلعه‌نویی را با سلام و صلوات می‌آوریم، به قهرمانی می‌رسد و سازمان و ساختار تیم را درست می‌کند این رفتارها خوب نیست. مگر قرار است یک تیم همیشه قهرمان باشد؟

یاوری اضافه کرد: قلعه‌نویی نه پسرخاله من است و نه رقیب من. 43 سال مربیگری کردم که هیچ‌کس در دنیا نکرده است. پس نیاز ندارم به نفع کسی صحبت کنم. امیرقلعه‌نویی به مراتب قهرمانی، ارزش، اعتبار و شخصیت برای تیم آورده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: ورود نهایی استقلال و پرسپولیس به بورس