یحیی‌گل محمدی فقط یک مهاجم دیگر میخواهد

لیست بازیکنان بزرگسالان پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم دو جای خالی دارد و این تیم تا به این لحظه ۱۸ بازیکن بزرگسال در لیست خود ثبت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  همان طور که می دانید، هر تیم لیگ برتری مجاز به ثبت حداکثر ۲۰ بازیکن با سهمیه سنی آزاد است و با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هر تیم در طول فصل سه سهمیه آزاد در اختیار دارد و این سهمیه شامل بازیکنانی می‌شود که در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تحت قرارداد باشگاهی نباشند. با توجه به جدایی تمیروف، سرخ‌ها مجاز به جذب یک بازیکن خارجی است و در صورتی که سرخ‌ها به دنبال پر کردن لیست خود باشند، دومین خرید این تیم باید ایرانی باشد.

موضوع زمانی جالب می شود که پرسپولیس در حال حاضر در حال مذاکره با شیخ دیاباته و کاوه رضایی است و این سوال مطرح می شود که باشگاه به دنبال جذب یکی از آن هاست یا هر دو؟

واقعیت امر این است تاکید یحیی گل محمدی به جذب یک مهاجم است و باشگاه نیز قطعا از میان این دو بازیکن، یک نفر را به لیست اضافه خواهد کرد تا در مدت زمان باقی مانده تا نیم فصل به واسطه پر شدن لیست، مشکلی ایجاد نشود. از این رو یحیی به دنبال جذب یک مهاجم است و قرار است یک مهاجم دیگر به مجموعه اضافه شود، نه دو مهاجم!

انتهای پیام /