یحیی و روزهای سخت پیش از فینال

 فاصله بین دو جدال نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان، برای قرمزها  با هراس جدایی ستاره‌ها پر شد و یحیی گل محمدی برای آرامش این روزهای پرسپولیس استرس زیادی متحمل شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در حالی که پرسپولیس باید با تمام قدرت به استقبال فینال لیگ قهرمانان برود، اما روند این باشگاه بعد از حضور این تیم در تهران و بازگشت از قطر کاملا معکوس بود و شرایط تیم، هر روز بدتر می‌شد. شادی صعود به فینال آسیا، خیلی زود جایش را به یک نگرانی بزرگ برای پرسپولیسی‌ها داده بود و مشخص نبود چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود. 

بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس می‌توانست این باشد که فینال لیگ قهرمانان آسیا، فقط چند روز بعد از فینال منطقه غرب برگزار شود. در آن مقطع فشرده، پرسپولیس همه چیز داشت و برای رسیدن به موفقیت، کاملا حریص تر و آماده تر به نظر می‌رسید.

با توجه به مدل برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، توسط ای اف سی، بین نبرد نیمه‌نهایی و فینال، فاصله بسیار زیادی وجود دارد و این فاصله برای پرسپولیس، بی‌نهایت مسموم‌کننده بود. 

باشگاه پرسپولیس بعد از صعود قرمزها به فینال آسیا با مشکلات بسیار بزرگی روبه‌رو شد. قطری‌ها از قرارداد احتمالی بشار رسن با یک باشگاه در لیگ ستارگان قطر خبر داده‌ بودند، شجاع خلیل‌زاده مسیر جدایی را در پیش گرفت و سرپرست وقت باشگاه که رئیس هیات مدیره هم است، با بیان برخی مسائل در رسانه ها و گفت و گو با هواداران که در شبکه های اجتماعی منتشر شد اختلافات با سرمربی تیم و برخی بازیکنان را کاملا علنی کرد و یحیی هم هر چند با شنیدن صحبت های رسول پناه ناراحت بود اما با سکوت خود، کاملا نشان می داد از اوضاع باشگاه ناراضی است. 

پس از تغییراتی که در راس مدیریت باشگاه رخ داد و آمدن جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری با ارتباطات خوبی که بین کادر فنی و مدیریت باشگاه به وجود آمد شاهد آرامش خوبی قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا در این تیم هستیم. مدیریت جدید باشگاه با پیگیری هایی که انجام داد بخش زیادی از مطالبات بازیکنان جدید و قدیمی پرسپولیس را پرداخت کرد تا به نوعی شاهد برگشت آرامش به باشگاه باشیم.

یحیی گل محمدی این روزها با آرامش بیشتری در تمرینات این تیم حضور دارند و حمایت خوبی از سوی مدیریت باشگاه و وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال از پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است و این امید می رود که حاصل این حمایت ها در کنار تلاش و غیرت بازیکنان در روز 29 آذر و درایت کادر فنی این تیم و در راس آن یحیی گل محمدی قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

یحیی گل محمدی باید شاگردانش را  بدون 3 بازیکن فیکس خود برای  دیدار نهایی برابر نماینده شرق آسیا آماده کند و برای کسب مقام قهرمانی با آنها به رقابت بپردازد، هدفی که شاید رسیدن به آن با توجه به آمادگی تیم های شرق آسیا در مسابقاتی که برگزار کرده اند سخت باشد اما یحیی گل محمدی در کنار کادر فنی و مدیران باشگاه تلاش می کنند تا با دستیابی به جام قهرمانی دوران جدیدی را در باشگاه پرسپولیس رقم بزنند.

عکس های منتشر شده از تمرین امروز قرمزها از سوی بخش رسانه ای این باشگاه نشان می دهد که یحیی گل محمدی تمام تمرکز خود را روی تمرینات پرسپولیس گذاشته است تا به همراه شاگردانش در پایان بازی روز 29 آذر جام قهرمانی را بالای سر ببرند و جشن قهرمانی بگیرند.

انتهای پیام/