یحیی گل‌محمدی: احمدی‌نژاد یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی استقلالی بودند، ما حرفی زدیم؟

هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه خمینی، هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر مسوولی حق دارد هواداری خود را نسبت به تیمی اعلام کند. مگر آقای احمدی‌نژاد استقلالی بود و یا نوه و نتیجه امام خمینی، هوادار استقلال بودند، ما حرفی زدیم؟ ما هیچ‌وقت نسبت به استقلالی بودن مسوولان حرفی نزدیم. باشگاه استقلال هم باید چنینن رفتاری کند. آقای آذری‌جهرمی هوادار دو آتیشه پرسپولیس است و این که بخواهند این همه فشار به او بیاورند درست نیست. آن‌ها ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند.

وی افزود: ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند. هم نامه نوشیتم و درخواست رسمی دادیم و هم به صورت شفاهی درخواست خودمان را گفته‌ایم. به امید خدا اتفاقات خوبی رخ بدهد. مشکلات مالی از اول فصل وجود داشت. از شروع فصل تا به حال باید ۷۵ درصد قراردادها پرداخت می‌شد که انجام نشده است.

گل محمدی گفت: کمک داور ویدیویی نیاز به امکانات و تجهیز ورزشگاه‌ها است. نمی‌دانم امکانش را داشته باشیم. بعید می‌دانم بتوانیم امکانات مورد نیازش را فراهم کنیم و هر کسی این موضوع را مطرح می‌کند بیش‌تر حالت شعار دارد. امیدارم روزی VAR به فوتبال ایران بیاید تا حق تیم‌ها ضایع نشود. می‌خواهم خطاب به هواداران بگویم خبرهایی شنیدم که امروز جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

بیشتر بخوانید:
گل محمدی: کارشناس صداوسیما در صفحه رسمی اش به پرسپولیسی‌ها فحاشی می‌کند
دربی ۹۵| گل محمدی: بازی را بردیم و نمی‌توانیم بگوییم از داوری راضی نبودیم
منظور گل محمدی از مجری صدا و سیما چه کسی است؟

انتهای پیام /