سورپرایز یحیی برای التعاون یا گل‌بخودی؟ حضور پنج بازیکن جدید در ترکیب سرخ‌‍‌ها!

امشب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس آغاز می شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود شاگردان یحیی باید به مصاف التعاون شش امتیازی برود!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه ، امشب یحیی گل محمدی آزمون بزرگی را باید پشت سر بگذارد. بعد از شکست تلخ مقابل استقلال و از دست دادن جام قهرمانی حذفی و انتقادات تند هواداران نسبت به اشتباهات فنی او، حالا وقت جبران است؛ جبران در لیگ قهرمانان آسیا. با علم به اینکه دو بازیکن تاثیرگذار و کلیدی یحیی یعنی علی علیپور و مهدی ترابی از جمع آنها جدا شدند سرمربی سرخ ها با یک چالش بزرگ رو به رو است که دو حالت دارد؛ یا به سودش تمام می شود و التعاون نمی تواند آن را آنالیز کند و یا به ضررش تمام می شود و اتفاقات التعاون از همان نطقه ضربه نهایی را خواهد زد.

چرا سود اصلی برای پرسپولیس است؟

شش بازیکن جدید به پرسپولیس ملحق شدند و در نگاه اول شاید این به ضرر سرخ ها باشد چون کمتر از ده روز فرصت برای آماده سازی داشتند اما اگر نیمه پر لیوان را نگاه کنیم متوجه می شویم التعاون هیچ شناختی از بازیکنان جدید پرسپولیس ندارد. یحیی در این مسابقه به طور قطع از سعید آقایی، احسان پهلوان، حامد لک و عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی استفاده می کند و بعید نیست سرلک نیز به جای کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. این به معنی تغییر 50 درصدی در ترکیب اصلی نسبت به دیدارهای قبلی است و همین می تواند فاکتور مناسبی باشد تا تعاون هیچ آنالیز درستی از بازیکنان پرسپولیس و روند حرکتی آنها در زمین مسابقه نداشته باشد. همچنین حضور سیامک نعمتی در دفاع راست نیز ار دیگر تغییرات سرخ ها برای این مسابقه است.

چرا این اتفاق می تواند به ضرر یحیی تمام شود؟

هواداران پرسپولیس نمی‌دانند میزان آمادگی بازیکنان جدید پرسپولیس تا چه حد بالا است؟ عیسی آل کثیر تا روزهای پایانی لیگ برتر گلزنی کرده و سعید اقایی نیز در سپاهان تا آخرین هفته بازیکن فیکس تیمش بود اما عدم هماهنگی لازم با سایر بازیکنان پرسپولیس می‌تواند یک گل بخودی بد برای پرسپولیسی ها باشد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
خوش‌شانسی برای پرسپولیس؛ التعاون با شش ماه قبل زمین تا آسمان تفاوت دارد!
گل محمدی: شک نکنید پنجمین قهرمانی پرسپولیس را کسب می کنیم
پیوس: علیپور و ترابی بودند اما پرسپولیس آل کثیر و رمضانی را دارد
استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ های داخل کشور توسط AFC
پخش زنده بازی تیم های پرسپولیس و التعاون امروز سه شنبه ۲۵ شهریور + ترکیب احتمالی