یزدانی: سر من کلاه گذاشتند/باشگاه استقلال و مجیدی خیال من را راحت کرده بودند

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باشگاه استقلال هر روز به من می گفت مشکلت حل می شود و سرباز قهرمانی هستی. می گفتم یک ماه دیگر بیشتر فرصت ندارم اما باشگاه می گفت حل می شود. من حتی نمی دانستم ارتش و سپاه چیست. من نمی دانستم که سهمیه سپاه هستم. باشگاه استقلال و مجیدی خیال من را راحت کرده بودند که مشکل حل می‌شود. اوضاع به حدی خراب بود که رفتم پلیس به اضافه ۱۰ و دیر به تمرین رسیدم و آقای مجیدی گفت “چرا دیر به تمرین آمدی و اجازه تمرین نداری”. گفتم آقای مجیدی شرایطم بد است. به آقای آجرلو زنگ زدم و گفتم شرایطم اینطوری است اما ایشان حتی ناراحت شد که “چرا پیگیری کردی وقتی که من می‌گویم مشکل حل می‌شود؟” گفتم اگر می گویی حل است، خیال من را راحت کن

وی افزود: گفتند تو را به فجرسپاسی داده ایم و سه ماهه به استقلال بر می گردی و بازی می کنی. پنج ماه است که چنین حرفی را به من می زنند. اگر قرار است سرباز شوم، زودتر می گفتند. چرا با آینده من بازی کردند؟ به خاطر یک استوری خیلی راحت من را از کنکور محروم کردند. من الان در شرایطی هستم و به یک جایگاهی رسیده ام. به من دو ماه مهلت بدهند که در کنکور قبول شوم و به دانشگاه بروم. الان یک خواهش دارم که به من کمک کنند. دو، سه ماه مهلت بدهند من سر درس و زندگی خودم می روم.

یزدانی در پایان گفت: من نمی دانم قانون چه شکلی است. اگر می توانند دو، سه ماه به من مهلت بدهند. فکر می کنم اوایل اردیبهشت جواب کنکور می آید. من زحمت کشیدم. نمی دانم چه جنگ و دعوایی با باشگاه استقلال دارند. من الان حقم را از که بگیرم؟ باور نمی شود بعد از این همه زحمت به چنین روزی افتادم. خیلی سخت است که هم فوتبالیست شوید و درس هم بخوانید. امیدوارم به من کمک کنند.

بیشتر بخوانید:
مرادمند و یزدانی از حضور در فوتبال محروم شدند
حمله تند آجورلو به نظام وظیفه، یزدانی سرباز است ولی نباید به پادگان برود
پژمان نوری: لیست ما پر نیست و می توانیم مرادمند و یزدانی را جذب…

انتهای پیام /