یقین داشته باشید از پرسپولیس به FIFA و AFC شکایت می‌کنیم

آقای دبیرکل و اعضای کمیته استیناف، چگونه پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت‌نامه بگیرد، بازیکنان داخلی و خارجی‌اش را ثبت کرد ولی ما نمی‌توانیم از حقمان استفاده کنیم؟ 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل حیدرپور قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو گفت: اقعا تعجب می‌کنم که در فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد؟ نمی‌دانم حرفمان را باید به چه کسی بگوییم، ما با آقای دبیرکل صحبت کردهایم. آقای فدراسیون فوتبال چرا یک بام و دو هوا؟ چرا باید پرسپولیس بدون اینکه با ما توافقی کند، پنجره اش باز شود و رضاییان، گوهری، هنانوف، صفروف و تیموروف را جذب کند؟ باشگاه شهرخودرو هیچ توافق نامه‌ای با پرسپولیس امضا نکرده است؛ چگونه پرسپولیس توانست این خریدها را ثبت کند؟ ما بدهی کسانی که از ما شکایت کرده بودند را پرداخت کردیم و بعد پنجره‌مان باز شد.

وی افزود: آقای دبیرکل و اعضای کمیته استیناف، چگونه پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت‌نامه بگیرد، بازیکنان داخلی و خارجی‌اش را ثبت کرد ولی ما نمی‌توانیم از حقمان استفاده کنیم؟ واقعا متعجب و متاسفم که اعمال نفوذ می‌شود که نتیجه آن حق‌خوری و حق‌کشی است. ما قطعا هم از فدراسیون و هم از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهیم کرد. چون پرسپولیس با ما قرارداد نوشته است و قرار بود طبق توافق بعد از پرداخت دو میلیارد، یک میلیارد دیگر نیز پرداخت کنند.

حیدرپور در پایان گفت: چه قدرتی دستور داد که پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت‌نامه‌ای بگیرد و رضایت ما را جلب کند، هم بازیکن داخلی ثبت کند و هم خارجی؟ یقین داشته باشید که به FIFA و AFC شکایت می‌کنیم و دیگر هیچ توافقی با پرسپولیس را قبول نداریم چون پرسپولیس دیگر خیالش راحت شد و دیگر هم نمی‌خواهد به شهرخودرو پول بدهد!

بیشتر بخوانید:
محرومیت ۵ بازیکن شهرخودرو مقابل مس
توافق پرسپولیس و شهرخودرو برای بستن پرونده + عکس
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال آلومینیوم اراک-شهرخودرو

انتهای پیام /