یورو ۲۰۲۱| اوکراین ۲ – ۱ مقدونیه / امید های شاگردان شفچنکو برای صعود

تیم ملی فوتبال اوکراین موفق شد در ادامه رقابت‌های یورو، مقدونیه را شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم‌های ملی فوتبال اوکراین و مقدونیه در ادامه رقابت‌های یورو امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ در وی به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم ملی اوکراین بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک برنده این بازی باشد و امید هایش برای صعود از این گروه را زنده نگه دارد.

همچنین با این نتیجه تیم ملی فوتبال مقدونیه هم با توجه به کسب دومین شکست متوالی از گردونه مسابقات حذف شد. در این دیدار اوکراینی‌ها شروع خوبی داشتند و در همان لحظات اول بازی حملات خوبی روی دروازه علی فشان ترتیب دادند حملاتی که می‌توانست برای آنها گل نخست را در پی داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد تا حساب کار برابر دنبال شود ، در ادامه کار هم این تیم مقدونیه و البته دروازه‌بان این تیم بود که بارها مانع گلزنی حکمرانی ها شد سرانجام در دقیقه ۲۹ مسابقه روی یک ارسال کرنر ملی‌پوشان اوکراین موفق شد نخستین گل این مسابقه را به ثمر برساند.

بازی خوب و اوکراین ها در ادامه برای آنها گل دوم مسابقه را هم در پی داشت اتفاقی که حسابی تیم مقدونیه را غافلگیر کرد و باعث شد تا پایان نیمه نخست همین نتیجه جریان داشته باشد.

در نیمه دوم اما شرایط کمی متفاوت شد تیم مردانی که دیگر چیزی برای باختن نداشت به سمت دروازه اکراین یورش برد و در نهایت موفق شد به یک پنالتی هم دست یابد پنالتی که الیاس کی ضربه آن را زد و مهار دروازه‌بان اوکراین روبرو شد و در برگشت موفق شد توپ را به درون دروازه اوکراین بفرستد تا حساب کار ۲ بر یک به سود اکراین در جریان باشد.

اوکراینی‌ها پس از این اتفاق به سمت جلو پیش آمدند تا گل سوم را هم به ثمر برساند؛ زمانی که آنها موقعیت جدی این کار را داشتند بازهم این درخشش دروازه‌بان مقدونیه بود که مانع گلزنی آنها شدند اوکراین حتی به دقایق پایانی بازی هم صاحب یک پنالتی شد.

پنالتی که با مهار شدن توسط دروازه‌بان مقدونیه روبرو شد. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ملی اوکراین به پایان رسید تا امیدهای این تیم همچنان برای صعود از این گروه زنده بماند. مقدونیه هم با این نتیجه از گردونه مسابقات حذف شد و در بازی آخر خود باید به صورت تشریفاتی برابر هلند به میدان برود.

بیشتر بخوانید:
یورو ۲۰۲۰| پتکوویچ:هنوز شانس صعود داریم
یورو2021/ایتالیا3 – سوئیس صفر/برد دلچسپ یاران مانچینی با درخشش لوکاتلی
یورو2021/ولز ۲ – ترکیه ۰ / برد دلچسب یاران بیل با طعم‌صدر نشینی
یورو 2021/ روسیه 1 – فنلاند 0 – رستگاری روس ها با درخشش میرانچوک

انتهای پیام/