یورو 2024/ اولین پیروزی ایتالیا در شب دبل رونالدو

در ادامه بازی‌های شب نخست از دور دوم مرحله مقدماتی یورو 2024 از ساعت 22:15 یکشنبه شب چند بازی دیگر در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی پرتغال و ایتالیا برابر رقبا به برتری دست یافتند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در گروه C ایتالیایی که سه روز قبل کارش را با شکست خانگی برابر انگلیس آغاز کرده بود، این بار در خاک مالت با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم ملی این کشور به برتری رسید. متئو رِتِگی مهاجم جدید آتزوری که مقابل انگلیس اولین گل ملی خود در اولین بازی ملی‌اش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 15 دروازه مالت را باز کرد و هفت دقیقه پس از او بازیکن تیم میزبان، متئو گیلائومیر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ایتالیا با این پیروزی پس از انگلیس شش امتیازی، در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت.

در گروه J پرتغال دومین برد پرگل متوالی‌اش را جشن گرفت و این بار میزبانش لوکزامبورگ را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید. کریستیانو رونالدو که در بازی اول پرتغال برابر لیختن‌اشتاین دو گل زده بود، این بار هم دبل کرد و گل‌های اول و چهارم تیمش را در دقایق 9 و 31 به ثمر رساند. ژوائو فلیکس در دقیقه 15، برناردو سیلوا در دقیقه 18، اوتاویو در دقیقه 77 و رافائل لیائو در دقیقه 88 نیز دیگر گل‌‌های پرتغال را به ثمر رساندند. پرتغال با کسب دومین برد متوالی‌اش با شش امتیاز و 10 گل زده و بدون گل خورده در صدر جدول گروه J باقی ماند.

نتایج سایر بازی‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

گروه H
اسلوونی 2 – سن‌مارینو صفر
ایرلند شمالی – صفر – فنلاند یک

گروه J
اسلواکی 2 – بوسنی و هرزگوین صفر

بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی یورو 2024 امروز پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها فرانسه میهمان ایرلند خواهد بود و هلند از جبل‌الطارق پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/