یورگن کلوپ هم گزینه‌ سرمربیگری آلمان شد

برخی رسانه‌ها از تمایل آلمان‌ها برای مذاکره با یورگن کلوپ جهت هدایت تیم ملی فوتبال این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال آلمان شد. بعد از اخراج فلیک به دلیل نتایج ضعیف و شکست مقابل ژاپن با نتیجه ۴ بر یک در دیداری دوستانه، حالا چندین گزینه از سوی رسانه‌ها برای هدایت تیم ملی آلمان مطرح شده‌اند.

قرمزها یکی از موفق‌ترین دوران تاریخ خود را تحت هدایت کلوپ تجربه کرده‌اند و کسب جام‌های مختلف از جمله این موفقیت‌ها بوده است. حالا مربی ۵۶ ساله لیورپول گزینه هدایت آلمان است که همین موضوع قرمزها را برای مبارزه جدید آماده می‌کند.

با اینکه یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان نام گرفته ولی از یورگن کلوپ نیز به عنوان دیگر گزینه مانشافت صحبت می‌کنند. الیور گلاسنر سرمربی سابق آینتراخت فرانکفورت، رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد و توماس توخل سرمربی بایرن‌مونیخ نیز مربیانی هستند که نام‌شان در رسانه‌ها مطرح شده هر چند رانگنیک این موضوع را تکذیب کرده است.

البته این موضوع نیز مطرح شده که آلمان به دنبال ارائه یک پیشنهاد بزرگ به کلوپ است و اگر نتواند او را به طور کامل جذب کند این شانس را به کلوپ خواهند داد تا هم هدایت لیورپول را داشته باشد و هم آلمان.

انتهای پیام/