یک اتفاق نادر در ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا

بارسلونا و رئال مادرید باید بدون حضور دروازه‌بان اول در فینال سوپر جام به میدان بروند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بارسلونا و رئال مادرید یکشنبه شب در فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا که در شهر ریاض برگزار می‌شود روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
شاگردان ژاوی با پیروزی برابر اوساسونا در مرحله نیمه نهایی موفق شدند به این دیدار راه پیدا کنند و در سوی دیگر میدان هم رئالی‌ها در یک دیدار جذاب و پر گل توانستند اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارند و به فینال برسند.
اما نکته جالبی که درباره ال‌کلاسیکوی یکشنبه شب وجود دارد مربوط به مشکلی جدی است که شرایط را در این فصل هم برای ژاوی و هم برای کارلو آنچلوتی بسیار دشوار کرده است.
دیدار فینال سوپر جام اسپانیا در واقع اولین باری است که این دو تیم در ال‌کلاسیکو روبروی هم قرار خواهند گرفت اما هیچ یک از آنها دروازه‌بان اولش را در اختیار ندارد و هر دو با دروازه‌بان ذخیره که اینیاکی پنیا و کپا آریسابالاگا هستند راهی میدان خواهند شد.
تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگا از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و چاره‌ای جز انجام عمل جراحی و دوری طولانی مدت از میادین نداشت.

مارک آندره تراشتگن هم در وقفه دیدارهای ملی در ماه نوامبر در اردوی تیم ملی آلمان از ناحیه کمر مصدوم شد و زیر تیغ جراحی رفت و احتمالا تا چند هفته دیگر دوباره به ترکیب این تیم بازخواهد گشت.