یک ایجنت همه کاره ی پرسپولیس شد! انتخاب بازیکنان به دست یحیی نیست!

خبرهای نگران کننده از نقل و انتقالات پرسپولیس و تماس های مشکوک یک ایجنت به بازیکنان به گوش می رسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، خبرهایی که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد در برخی از بخش ها نگران کننده است. به ویژه وقتی به مقوله روند جذب بازیکن وارد می شویم اخباری می شنویم که نگرانی ها را افزایش می دهد. آن هم در حالی که این روزها همه مقوله دلالی را نکوهش می کنند.

در حالی که پرسپولیسی ها سرخوش از چهار قهرمانی متوالی، سرگرم شادمانی هستند، عده ای سوء استفاده از نام پرسپولیس را به حد نهایت رسانده اند. یکی از مدیر برنامه های شناخته شده فوتبال ایران که نام فامیلی اش هیچ ارتباطی به محل تولدش ندارد، در گفت و گو با تعدادی از بازیکنان برجسته لیگ برتر به آن ها گفته اگر می خواهید به پرسپولیس بیایید باید با من قرارداد ببندید و گرنه یحیی از خیر انتخاب شما خواهد گذشت.

جالب این که همین آقا به تعدادی از بازیکنان تیم هم به شوخی و متلک گفته راه تمدید قرارداد با پرسپولیس از امضاهای او می گذرد. دور از چشم یحیی گل محمدی، این مدیر برنامه به برخی بازیکنان پرسپولیس گفته اگر کار قرارداد خود را به او بسپارند، می تواند پول بیشتری از باشگاه برایشان بگیرد به شرطی که بخش مشخصی از این مبلغ اضافی، به خودش برسد.

معلوم نیست این ایجنت که هنوز نمی دانیم واقعا اهل آذریایجان است یا اراک، مشهدی است یا تهرانی واقعا این کار را کرده یا نه اما درنهایت با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و البته ستاره های لیگ برتر که تماس گرفتیم همگی آن ها اذعان داشته اند که یا از خود این مدیر برنامه تماس تلفنی داشته اند یا از کسی که خود را دوست او معرفی کرده است.

به هرحال به نظر می رسد راه رسیدن به تیم فوتبال پرسپولیس کمی سخت تر شده است. یعنی شما علاوه بر این که باید فوتبالیست خوبی باشید و حتما در ترکیب تیمتان درخشیده باشید، باید با این ایجنت نیز قرارداد ببندید.

به گفته یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس، تنها راهی که باقی می ماند این است که یحیی گل محمدی کمی از این ایجنت که مدعی شده دوست صمیمی گل محمدی است، فاصله گرفته و به بازیکنان موردنظرش روی این موضوع که راه پرسپولیسی شدن نظر فنی اوست نه نظر مالی و قراردادی یک مدیر برنامه، تاکید کند

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: