یک طلا و دو نقره آسیا برای سنگنوردان نوجوان و جوان ایران

در مسابقات سنگنوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا یک مدال طلا و دو مدال نقره برای ایران بدست آمد.

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از ایسنا:

در جریان برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا محیا دارابیان با غلبه بر سنگنوردی از چین به مدال طلای سرعت در بخش نوجوانان A دست یافت. همچنین در بخش سرعت پسران نوجوان A پوریا کریم پور بعد از سنگنوردی از چین به مدال نقره رسید.

در ماده سرعت جوانان نیز میلاد علیپور با رکورد ۶.۴۲۰ ثانیه در رده دوم ایستاد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

* نتایج کامل سنگنوردان ایرانی در ماده های سرطناب و بولدرینگ مسابقات سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا – چین به شرح زیر است:

در مرحله مقدماتی ماده سرطناب در رده سنی نوجوانان A محیا دارابیان در رده پنجم ایستاد و فینالیست شد او در فینال این ماده نیز پنجم شد. همچنن در مقدماتی این مرحله راحیل رمضانی با قرار گیری در رده نهم به کار خود در ماده سرطناب پایان داد.

در مرحله مقدماتی ماده سرطناب در رده سنی نوجوانان B سید رضا تقی پور با کسب رتبه دوازدهم و فاطمه پوربحری با کسب رتبه دهم از فینال بازماندند.

در مرحله مقدماتی ماده سرطناب در رده سنی جوانان علیرضا پیله‌فروشان با کسب رتبه ششم فینالیست شد. او در فینال با قرار گرفتن در رده ششم به کار خود در این ماده پایان داد.

 در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ در رده سنی نوجوانان B فاطمه پوربحری با قرار گیری در رده هفدهم و سیدرضا تقی‌پوربا قرار گرفتن در رده یازدهم از صعود به مرحله فینال بازماندند.

در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ  در رده سنی نوجوانان A محیا دارابیان با کسب رتبه پنجم و راحیل رمضانی با کسب رتبه ششم راهی فینال شدند. داربیان با ایستادن در رده چهارم و رمضانی با قرارگیری در رده پنجم به کار خود در فینال این ماده پایان دادند. محمد سلطانی نیز در مقدماتی این ماده با قرار گیری در رده دوازدهم بخش پسران از رسیدن به فینال این ماده بازماند.

در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ در رده سنی جوانان علیرضا پیله فروشان در رده سیزدهم قرار گرفت و از راه‌یابی به فینال بازماند.