یک پرسپولیسی بهترین مربی ماه سپتامبر در لیگ آمریکا شد

بازیکن سابق پرسپولیس که هدایت تیم آمریکایی یم اف سی هیلستروم کلورادوی شمالی را برعهده دارد به عنوان بهترین سرمربی ماه سپتامبر در لیگ چمپیونشیپ این کشور انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت،  ایمون زاید ۳۷ ساله در اولین تجربه مربیگری خود هدایت تیم اف سی هیلستروم کلورادوی شمالی را برعهده گرفت.

زاید در این تیم آمریکایی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و برای دومین بار به عنوان مربی ماه انتخاب شد.

تیم تحت هدایت زاید در ماه سپتامبر در هفت بازی که به میدان رفته پنج پیروزی و یک تساوی و یک شکست را کسب کرد و این باعث شد تا به عنوان بهترین سرمربی ماه سپتامبر در چمپیونشیب آمریکا انتخاب شد. تیم او در این هفت بازی ۱۴ گل به ثمر رساند و هفت بار هم دروازه خود را بازشده دید.

این برای دومین بار است که زاید عنوان بهترین مربی ماه را کسب می کند. او پیش از این هم در ماه می این عنوان را به دست آورده بود.

زاید در گفت و گو با سایت لیگ دسته دوم آمریکا گفت:  ما عملکرد بسیار خوبی در ماه سپتامبر داشتیم و توانستیم در هفت بازی ۱۶ امتیاز به دست آوریم. ما این شانس را داریم که عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

زاید که سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد نخستین چهره تاریخ لیبی است که هدایت یک تیم آمریکایی را برعهده می گیرد و  از این حیث دست به تاریخ سازی زده است البته او اصالتی لیبیایی دارد؛ چرا که در دوبلین به دنیا آمده است.

انتهای پیام/