۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان؛ هزینه هر تماشاگر برای حضور در ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس و نفت

مجموع هزینه هایی که یک تماشاگر برا ورود به ورزشگاه آزادی باید پرداخت کند در مجموع به عدد 250 تا 300 هزار تومان خواهیم رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بعداز اعلام حضور هواداران در ورزشگاه نکته قابل توجه نرخ اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس برای بلیت‌های ورود به ورزشگاه آزادی تهران است. باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای که روی پلتفرم‌های خود منتشر کرده است بلیت ها را با 3 نرخ پنجاه، هشتاد و یکصدهزار تومانی به فروش می رساند که جالب است به این نرخ ها 9 درصد ارزش افزوده هم اضافه خواهد شد تا قیمت این بلیت ها افزایش چشمگیری نسبت به 2 سال پیش داشته باشد.

حداقل هزینه ای که یک تماشاگر در تهران برای رفت و آمد به ورزشگاه جهت استفاده از تاکسی های اینترنی پرداخت کند یکصد هزار تومان البته با نگاه خوشبینانه است و خرید یک ساندویچ به همراه آب معدنی هم می تواند عددی نزدیک به 60 تا 70 هزار تومان برای یک تماشاگر تمام شود.

با نگاهی به مجموع هزینه هایی که یک تماشاگر برا ورود به ورزشگاه آزادی باید پرداخت کند در مجموع به عدد 250 تا 300 هزار تومان خواهیم رسید که این مبلغ برای یک فردی که درآمد بالایی در تهران ندارد می تواند رقم بالایی باشد.

بیشتر بخوانید:

سولدو: تراکتور آماده انجام بازی خوب و تماشاگر پسند است
دیدار شاگردان سولدو با پدیده بدون تماشاگر شد
سهیل مهدی: فقط دیدار پرسپولیس – صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

انتهای پیام/