۲ مهاجم گره‌گشای سپاهان در رادار سرخابی ها!

۲مهاجم خبرساز سپاهان در لیست مازاد مورایس قرار گرفته‌اند و شاید به پرسپولیس و استقلال برگردند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛کوتاه و مؤثر؛ این شاید تعریف مختصری از کم‌وکیف حضور عیسی آل‌کثیر و کاوه رضایی در پرسپولیس و استقلال باشد. هر دو بازیکن مدت نسبتا کمی در خدمت ۲تیم سرخابی بودند، اما در همان بازه زمانی نشان دادند بازیکنان توانمند و گره‌گشایی هستند.

کاوه بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ شانزدهم بود و بعد از مدت‌ها در گرفتن دوئل بین پرسپولیس و استقلال سرانجام لباس آبی‌ها را پوشید. او یک فصل برای علیرضا منصوریان توپ زد و البته کارنامه نسبتا خوبی هم از خودش به جا گذاشت. با وجود این، انتهای فصل با سودای لژیونرشدن و حضور در تیم ملی راهی فوتبال اروپا شد. استقلالی‌ها در آن سال از کاوه رضایی رضایت داشتند و شاید خوش‌ترین خاطره آنها به گلزنی این بازیکن در دربی تهران مربوط می‌شد. نهایتا هم هواداران به تصمیم او برای جدایی احترام گذاشتند و در فضایی مسالمت‌آمیز به‌سمت بلژیک بدرقه‌اش کردند.

عیسی آل‌کثیر البته از نظر زمانی مدت بیشتری در پرسپولیس توپ زد، اما یک دوره طولانی محروم بود و یک دوره طولانی‌تر را هم به‌دلیل مصدومیت سنگین از دست داد. از آنچه باقی ماند اما عیسی استفاده خوبی به عمل آورد و گل‌های حساسی به ثمر رساند که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. با این حال آل‌کثیر هم ابتدای فصل جاری احتمالا با انگیزه‌های مالی راهی سپاهان شد. حالا جالب اینجاست که او و هم‌تیمی‌اش یعنی کاوه، هر دو در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته‌اند و این اتفاق در شرایط نه‌چندان خوشایندی هم برای آنها رخ داده است. طبیعتا زمزمه‌های زیادی پیرامون مقصد بعدی این دو بازیکن به گوش می‌رسد، اما احتمال استقلالی‌شدن کاوه و پیوستن عیسی به پرسپولیس وجود دارد. رضایی فصل گذشته هم برای حضور در استقلال تلاش کرد که به نتیجه نرسید، آل‌کثیر هم می‌تواند مرهم خط حمله فقیر پرسپولیس باشد؛ مخصوصا که به‌نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی نیز از این تیم جدا خواهد شد.

انتهای پیام/