۵ بازیکن پرسپولیس یحیی را شاکی کردند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری آخرین بازی تیمش به نوعی به برخی از بازیکنان این تیم هشدار داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه سومین تساوی پرسپولیس در حالی مقابل استقلال تاجیکستان رقم خورد که باعث شد صعود این تیم از گروهش به اما و اگر کشیده شود. ضمن اینکه قبل از آن هم پرسپولیس نتوانست در تهران تیم ته‌جدولی صنعت نفت آبادان را با وجود اینکه دقایق زیادی 10 نفره هم بازی کرد، شکست دهد و با این نتیجه استقلال صدرنشین ماند. این افت محسوس پرسپولیس انتقادات زیادی را متوجه گل‌محمدی کرد. منتقدان او اعتقاد داشتند که زمان بدی را برای قهر کردن و انتقاد از باشگاه انتخاب کرد و باعث افت تیمش شد. یک عده هم لجبازی یحیی با باشگاه پرسپولیس برای نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی و بازی دادن به نیبل باهویی را دلیل افت تیم محبوب‌شان دانسته و بابت این مساله از یحیی انتقادات تندی داشتند. اما سرمربی پرسپولیس که خیلی خوب فضای مجازی را رصد کرده و فشارهای وارده بر خودش را احساس می‌کند، در تمرین تیمش صحبت‌های مهمی را با شاگردانش داشته و از عملکرد برخی از بازیکنان شاخص گلایه کرده است.

در این میان باخبر شدیم یکی از بازیکنانی که یحیی اصلا از عملکرد او در بازی‌های اخیر راضی نیست، محمدحسین کنعانی‌زادگان است. بازیکنی که بعد از آن گاف تلویزیونی‌اش در مورد پاداش‌ها با هجمه‌های عجیبی مواجه شد و تقریبا هیچ‌کس او را حمایت نکرد؛ چراکه واقعا نسنجیده اظهارنظر کرده بود. کنعانی از آن موقع به بعد یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های تیمش بوده و چه‌بسا اگر یحیی جانشین مطمئن برای او روی نیمکت داشت زودتر از اینها او را از ترکیب کنار می‌گذاشت.

غیر از کنعانی‌زادگان، سعید صادقی، سروش رفیعی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر و… هم در سه بازی اخیر پرسپولیس آنچنان که باید خوب ظاهر نشده‌اند. در هر صورت یحیی در آستانه بازی با سپاهان از شاگردانش خواست به خودشان آمده و تلاش خود را دوچندان کنند تا بازی‌های مهم پیش رو تا نیم‌فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/