اوضاع آشفته استقلال ادامه دارد/جنگ قدرت بر سر مدیرعاملی

براساس اعلام وزرات ورزش و جوانان قرار است بزودی مدیرعامل استقلال مشخص شود و در این بین اسماعیل خلیل زاده از سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال استفعا داده است.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،شب گذشته جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شد و مهم ترین اتفاقی در این جلسه افتاد انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال بود. در پایان این جلسه سه عضو هیات مدیره استقلال پای حکم علی فتح الله زاده را امضا کردند اما غیبت موسوی عضو هیات مدیره استقلال گویا باعث شده است که این عضو هیات مدیره دیگر موافق فتح الله زاده نباشد و جنگ جدیدی در هیات مدیره استقلال به راه افتاده است.

موسوی عضو هیات مدیره استقلال در پستی اینستاگرامی در مورد اتفاقات شب گذشته توضیحاتی را ارائه داد که در این پست اعلام کرد که دیگر از فتح الله زاده حمایت نمی کنم و از امروز رایزنی برای انتخاب مدیرعامل جدید را آغاز می کنیم

همچنین موسوی در مورد انتخاب سرپرست جدید باشگاه توضیحاتی ارائه کرد که بعد جلسه در مجمع باشگاه استقلال همه موافق حضور پرویز مظلومی بودند و ما هم این انتخاب را انجام دادیم اما اقای خلیل زاده پاسخگو ما برای اعلام این خبر نبودند و نمی دانیم چرا این خبر رسما توسط باشگاه اعلام نشد.

اما فتح الله رشما نسبت به فعالیت های موسوی واکنش نشان داده است و صحبت های موسوی را لطمه به باشگاه استقلال تعبیر کرده است.همچنین گزینه مدیرعاملی استقلال در مورد حضور فتح الله زاده اعلام کرده است که همه ی اعضای هیات مدیره موافق حضور مظلومی نیستند و باید به نظر همه احترام گذاشته شود.

با این اوضاع باید شاهد بحران جدید مدیریتی در استقلال باشیم تا در نهایت هیات مدیره و وزارت ورزش تصمیم نهایی خود در مورد انتخاب مدیرعامل استقلال باشیم.