پرونده استوکس بسته می شود

از این به بعد دو طرف وارد یک جنگ حقوقی خواهند شد. پرسپولیس بازی را به نفع خود می‌بیند. آنها نامه‌ای هم برای استوکس و ایجنتش ارسال کرده‌اند و از این نامه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، آخرین خبر از داخل باشگاه پرسپولیس این است کار آنتونی استوکس با قرمزها تمام شد و دیگر نباید او را مهاجم این تیم بدانیم. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس هم در این باره می‌گوید: «بعید است او دیگر برگردد. اگر می‌خواست بیاید، تا الان می‌آمد. با این حال منتظریم.»

از این به بعد دو طرف وارد یک جنگ حقوقی خواهند شد. پرسپولیس بازی را به نفع خود می‌بیند. آنها نامه‌ای هم برای استوکس و ایجنتش ارسال کرده‌اند و از این نامه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. در نامه فوق باشگاه به استوکس اعلام کرده با توجه به قرارداد امضا شده، او موظف بوده بعد از مرخصی یک روزه به ایران بازگردد و در تمرینات حاضر شود اما نامه کارساز نبوده است. پرسپولیس در روزهای آینده خود را آماده شکایت از آنتونی استوکس خواهد کرد. البته روز گذشته حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد با ایجنت این بازیکن در ارتباط هستند و هنوز کار قطعی نشده ولی حداقل شواهد نشان می‌دهد تا حدود زیادی کار قرمزها با آنتونی تمام شده است.