لیگ قهرمانان اروپا| لیون- یوونتوس؛رونالدو عصای دست بانوی پیر برای کسب 3 امتیاز

بازی دو تیم فوتبال یوونتوس و لیون از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب ساعت 23:30 برگزار خواهد شد .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا,لیون فرانسه پذیرای یوونتوس ایتالیا خواهد بود.سیلوینیو مربی برزیلی لیون که برای دوازدهمین بار است هدایت تیم فرانسوی را برعهده دارد ,بخوبی میداند آینده کاری وی تا چه اندازه بستگی به نتیجه این دیدار دارد.درطرف مقابل مائوریتسیو ساری هم مطلع است که سران باشگاه یوونتوس حذف در این مرحله را برنمی تابند.
لیون مرحله گروهی را به سختی پشت سرگذاشت و در آخرین دیدار با گل ممفیس دیپای,باخت مقابل لایپزیش را به تساوی تبدیل کرد تا پس از تیم آلمانی و بالاتر از بنفیکا بعنوان تیم دوم صعود کند.آنها حالا بهترین مهره خود را در این دیدار حساس در اختیار ندارند.دیپای بدلیل مصدومیت غایب بزرگ لیون در بازی با یوونتوس محسوب میشود.
در طرف دیگر بیانکونری مرحله گروهی را با اقتدار و بدون شکست پشت سرگذاشت و حالا در یک نگاه شاید ساده ترین قرعه را در یکهشتم نهایی و از بین تیمهای مدعی قهرمانی داشته باشد.لیون شرایط خوبی را در لیگ وان فرانسه ندارد و در پایان هفته بیست و ششم در رتبه هفتم قرار گرفته است آنها در آخرین بازی لیگ کشورشان بعد از ٤ هفته دوری از پیروزی موفق به شکست دادن متز شدن تا از پله یازدهم صعودی چهارپله ای داشته باشند اما با تمام این اوصاف نمیتوان یوونتوس را تیم از پیش برنده این دیدار دانست.شرایط دیدارهای حذفی در هر تورنمنتی به گونه ای بوده که گاها شگفتیهای بزرگی در نتایج دیده شده است.
بانوی پیر میداند که برای عبور از سد لیون ,تنها داشتن کریستیانو رونالدو کافی نیست چرا که نماینده فرانسه با موسی موسی دمبله که با ١٤ گل در لوشامپیونه دوم گلزن لیگ فرانسه است ,حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
لیون البته برای این دیدار چند مصدوم دارد که نبود آنها قطعا کارش مقابل یوونتوس را دشوار میکند.ممفیس دیپای, یوسف کانه,رنه آدلاید و رافائل داسیلوا بازیکنان غایب لیون هستند و در اردوی یوونتوس فقط دمیرال مدافع ترکیه ای مصدوم است.

این بازی در ورزشگاه المپیک لیون در ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار میشود و خسوس گیل مانزانو از اسپانیا قضاوت آنرا بر عهده دارد.