لیگ برتر فوتبال| گل گهر 1 – 0 استقلال / ادامه روز های بد استقلال + فیلم

دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت 16 امروز در سیرجان به مصاف هم رفتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/12/08 ؛ ساعت: 16
استادیوم: امام علی سیرجان/ بدونِ تماشاگر
داور: محمدرضا اکبریان/ کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا و مهدی سیفی؛ داور چهارم: محمدعلی رضایی؛ کمک داوران پشت دروازه: رضا کرمانشاهی و حمید حاج‌ملک/ ناظر داوری: حیدر شکور.

ترکیب استقلال : سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، وریا غفوری ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، ارسلان مطهری

ترکیب گل گهر : مهرداد بشاگردی، سیدعبدالله حسینی، رضا علیاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، بهنام برزای، سجاد آشوری، گادوین منشا، یونس شاکری

دقایق حساس بازی :

دقیقه 8 : ارسال تند و تیز آرش رضاوند از جناح راست زمین را بشاگردی دفع کرد.
دقیقه 12 : شوت محکم سجاد آشوری دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه استقلال عبور کرد.

دقیقه 20 : شروع سریع حسینی را مهدی قائدی با حرکت انفرادی تماشایی تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که عبور او از سد یوسف وکیا و شوت محکم او را بشاگردی تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 28 : سانتر آشوری از جناح راست زمین و ضربه سر شیرجه‌ای منشا را چشمی اجازه نداد به سمت دروازه استقلال برود و توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 29 : ارسال سجاد آشوری از کرنر و ضربه سر علیرضا ابراهیمی به مدافع استقلال برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 30 : ارسال چیپ علی کریمی با پای چپ دراختیار بشاگردی قرار گرفت.
دقیقه 31 : پاس در عمق هوشمندانه زنده‌روح موقعیت خوبی برای شاکری به وجود آورد که چرخش و شوت زمینی او دقت لازم را نداشت و به حسینی رسید.

دقیقه 32 : شوت ارسلان مطهری از مقابل دروازه گل‌گهر تبدیل به گل نشد و به اوت رفت.

دقیقه 37 : ضربه ایستگاهی میلیچ از پشت محوطه جریمه گل‌گهر با فاصله کمی از روی دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 39 : ضربه سر زیبای مطهری روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین را بشاگردی با واکنش تماشایی از زیر طاق دروازه گل‌گهر بیرون کشید.
دقیقه 40 : شوت فنی آرش رضاوند را بشاگردی در دو مرحله جمع کرد.

پایان نیممه اول با نتیجه مساوی بدون گل

دقیقه 48 : مهدی قائدی فرار تند و تیزی به محوطه جریمه گل‌گهر داشت که شوت او را علیرضا ابراهیمی به خوبی تبدیل به کرنر کرد.
دقیقه 49 : شوت بغل پای محمد دانشگر را مدافعان گل‌گهر برگشت دادند و در ادامه ضربه محکم رضاوند به پای زنده‌روح برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 56 : وریا غفوری بعد از یک- دو با علی کریمی صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه گل‌گهر شد که شوت او را بشاگردی با واکنش مناسبی دفع کرد تا همچنان دروازه گل‌گهر بسته بماند.

دقیقه 58 :ریگی بهترین فرصت برای رساندن استقلال به گل را روی پاس در عمق علی کریمی داشت، اما پاس به بغل او را بشاگردی با واکنش عالی جمع کرد.

دقیقه 63 : ارسلان مطهری فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما شوت او در موقعیت ریباند و مقابل دروازه خالی گل‌گهر به بیرون زده شد.
دقیقه 66 : منشا به تنهایی به قلب دفاع استقلال زد و موقعیت خطرناکی ترتیب داد که پاس او و شوت یونس شاکری را حسینی با واکنش خوبی دفع کرد.

دقیقه 68 : بشاگردی بازهم منجی دروازه گل‌گهر شد و ضربه سر مهاجم استقلال را دراختیار گرفت.

دقیقه 75 : نزدیک بود استقلال روی ارسال مهدی قائدی به گل برسد که توپ با کمترین اختلاف از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 76 : ضربه سر ارسلان مطهری را بشاگردی با واکنش استثنایی توپ را به بیرون فرستاد؛ البته قبل از این موقعیت آفساید مهاجم استقلال اعلام شده بود.
دقیقه 77 : شوت محکم شاکری به تور کنار دروازه استقلال اصابت کرد.

دقیقه 85 : شوت راه دور علی کریمی با اختلاف زیادی از دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 4+90: نزدیک بود بشاگردی 90 دقیقه بازی درخشان خود را از یاد ببرد و با یک اشتباه استقلال را به گل تساوی برساند که علیرضا ابراهیمی منجی دروازه تیمش شد و به خوبی توپ را دفع کرد.

پایان بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود گل گهر

حواشی بازی :

میلاد فراهانی، دروازه‌بان گل‌گهر و علی دشتی، هافبک استقلال دو بازیکنی هستند که به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور ندارند.
حسین پورحمیدی، سینا خادم‌پور، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، محمد بلبلی و مرتضی تبریزی نفرات ذخیره استقلال در این دیدار هستند.
سید احمد موسوی، مهرداد بایرامی و میلاد کمندانی نفرات شاخص ذخیره گل‌گهر برابر استقلال را تشکیل می‌دهند.

مجید جلالی و فرهاد مجیدی، سرمربیان دو تیم قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.
باشگاه گل‌گهر پیش از آغاز بازی مراسم تقدیری از مجید نامجومطلق، مربی کنونی استقلال و سابق سیرجانی‌ها تقدیر کرد.