حقیقی : به پرسپولیس کاری ندارم

دروازه‌بان نساجی مازندران امیدوار است تصمیمی درباره برگزاری مسابقات گرفته شود که به نفع همه فوتبالیست ها باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علیرضا حقیقی بعد از برد 3 بر صفر نساجی مقابل ماشین سازی تبریز درباره اینکه یک کلین شیت دیگر را هم ثبت کرد، عنوان کرد: مهم موفقیت تیم و کسب 3 امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم. جا دارد از زحمات آقای مهاجری و کادرفنی شان تشکر کنیم. این برد هم متعلق به آنها است. البته آقای فکری هم در چند روز گذشته روحی و روانی خیلی کمک کردند. در هر صورت تبریک می گویم به بازیکنان کادرفنی و هواداران خوب نساجی.


وی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایطی که کرونا در جامعه تاثیر گذاشته گفت: واقعا حرفی برای گفتن نمی ماند. به هر حال این شرایط روی همه بازیکنان داخل زمین هم اثر می گذارد. با این حال یک تصمیم مدیریتی است و آنها باید تصمیم بگیرند که بازی ها برگزار شود یا نه. امیدوارم تصمیمی بگیرند که به صلاح همه باشد. به هر خال ما هم فوتبالیست هستیم و ویروس می تواند به ما نیز سرایت کند. حتما چیزی می دانند که بازی ها را برگزار می کنند.


دروازه بان سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا به بازگشت به این تیم فکر می کند، تاکیدکرد: نه، نیم نگاه هم به بازگشت به پرسپولیس ندارم. 150 درصد تمرکزم روی نساجی است. البته پرسپولیس خانه خودم است و بحثی نیست. هر اتفاقی هم بخواهد بیفتد در پایان فصل است. قراردادم با نساجی پایان فصل تمام می شود و برای موفقیت این تیم هر کاری می کنم.حقیقی درباره برگزاری تمرینات نساجی در ورزشگاه درفشی فر که محل برگزاری تمرینات پرسپولیس بود، افزود: آن ورزشگاه جزئی از خاطرات پرسپولیسی ها است. من از پایه ها آنجا تمرین می کردم و الان  هم تداعی خاطرات است.